نوشته هام

آخرین مطالب

پرسش

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۰۹ ب.ظ

اگر وقت خالی زیاد داشته باشید و بخواید این فرصت خالی زیاد رو ببندید چیکار میکنید؟


۰۲/۰۵/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۱۰)

عاشق می شم

پاسخ:
جدی دارم میپرسم
۱۵ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۲۵ آقای فِلینت

به وبلاگ ماه زده سر می زنم !

پاسخ:
جواب کامنت بعدی رو بده

آقای فلینت الان این تعریف بود یا..... چی ؟ 🙂😂😂

پاسخ:
الان میاد جواب میده

اگه وقت خالی داشته باشم  و بخوام پرش کنم ازدواج می کنم 

پاسخ:
آیا زن گرفتن همانند رفتن به سوپرمارکت و خرید پنیر لیقوان است؟

نه بالا تر گفتم که اول عاشق می شم.

 

 

+ یو ها ها ها ها ! 

 

این یک تله بود  =)

پاسخ:
خدا همه بیماران رو شفا بده
۱۵ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۵۶ کارآفرینی با بیماری

میزان وقت خالیه خیلی مهمه. اگه چند ساعت باشه، با دوستام و خانوادم معاشرت میکنم یا توی کوچه و خیابون پرسه میزنم آدمارو نگاه میکنم. اسمونو. ماشینارو...

ولی کلا خودم، هر روز وقت خالی برای خودم در نظر میگیرم. خالی خالی. ن تفریح و اوقات فراغت. صرفا فکر کردن آزادانه

Flow

پاسخ:
اگه تو محیط کار وقتتون خالی باشه چیکار میکنی؟
۱۵ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۵۸ آقای فِلینت

ماه زده ، بستگی به نوع نگاهت دارد که چطوری تفسیرش کنی !

میشه اینطور تفسیرش کرد ، که دوست دارم تمام اوقات خالی رو با افاضات ماه زده پر کنم ! و دیکر هیچ.

پاسخ:
@ماه زده

اگه تو محیط کار وقتم خالی باشه کتاب می خونم یا کسب و کار اینترنتی راه می اندازم می رم سرش...

 

+ آقای فلینت ...

عاوح 

مچکرم 🍭🥀

پاسخ:
باشه ممنونم

فراغت در محل کار، به همکارانم رسیدگی می کنم، یا نهایتش با گوشی، فعالیتهای عقب افتاده مو انجام میدم.

 

فراغت در منزل: مطالعه، کار با قرآن، کار هنری مورد علاقه.

یا میرم بیرون، داخل طبیعت.

یا میرم استخر.

 

کلی کار میشه انجام داد

پاسخ:
وقتم خیلیییییییییی خالیه و دنبال فعالیت کاری هستم
اینجا رقیب آنچنانی هم نداریم که بخوایم اون رو چک کنم یا آنالیزشون کنم
این قسمتی که من هستم که دیگه خیلی راکده
تو گوشی هستم ولی کار خاصی ندارم راستش


در منزل خیلی کارها میشه کرد.

با گوشی میتونید برنامه های گرافیکی کار کنید.

با لپتاپ هم نرم افزارهای مختلف.

طراحی سایت، و...

پاسخ:
ممنونم پیشنهادات خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی