نوشته هام

آخرین مطالب

فیلم جذاب

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ
کارگردان محبوب من تو سینما اسکورسیزیه، اینجا خلاصه ای از محبوب‌ترین فیلمش برای خودم رو میارم

رفتگان : یکی از مأموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی دو تن از فرماندهانش یعنی کاپیتان کوئینان و سرجوخه دیگنام مأموریت پیدا می‌کند تا به صورت ناشناس در تشکیلات یک باند گانگستری بسیار مهم و خطرناک که رهبری آن برعهده فردی به اسم فرانک کاستلو است نفوذ نماید تا خبرهای آنجا را به اداره پلیس منتقل کند. از سوی دیگر یکی از افراد مهم و وفادار به کاستلو به اسم کالین سالیوان به عنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می‌پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند. پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می‌برد که گانگسترها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از سوی دیگر متوجه می‌شود فردی در تشکیلات آن‌ها برای اداره پلیس جاسوسی می‌کند. با این وجود کالین و بیلی از مأموریت و هویت واقعی همدیگر اطلاعی ندارند و هر کدام در تلاشند تا هر چه زودتر فرد جاسوس را بدام بیندازند.

شما موضوع رو نگاه کن از این جذاب‌تر هم هست؟

۰۲/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

پس کلا به ژانرهای جنایی و پلیسی و کارآگاهی علاقمند هستید.

پاسخ:
نه صرفا چون جناییه کارگردان تونسته یه فیلم جنایی رو خوب از آب دربیاره، به نظرم حتی کسی که به فیلم‌های جنایی علاقه نداره هم از این فیلم خوشش میاد.
فیلم‌هایی که دی کاپریو بازی کرده رو هم خوشم میاد مثل این فیلم یا فیلم بازگشته از گور جفتشون رو توصیه میکنم ببینید.

من زیاد اهل فیلم دیدن نیستم؛ یعنی وقت نمیزارم براش.

ولی اگه فیلمی باشه که در حیطه ی علومی باشه که دارم کار می کنم؛ حتما وقت میزارم و می بینمش.

پاسخ:
از علومی که تو وبتون نوشتید فقط متوجه نجوم شدم و متاسفانه فیلمی که با نجوم در ارتباط باشه تو خاطرم نیست و الا معرفی میکردم.

در خصوص علوم متافیزیک هم اگه سراغ داشتید بگید.

ممنون

پاسخ:
اگر ذهن زیبا رو ندیدید ببینید فوق العاده است درباره یه ریاضیدانه که توانایی زیادی در کشف رابطه بین اعداد و اشکال داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی