نوشته هام

آخرین مطالب

نظرسنجی

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

من از ساعت 10 صبح تا 8 شب سر کارم با حقوق زیر وزارت کار پول بیمه رو هم خودم میدم جای من بودید تو این کار میموندید؟

۰۲/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۱
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

البته بستگی داره چه کاری باشه.

ولی منطقی نیست مسلّماً.

باید نگاه کنید به تخصصتون، علمتون، شأنیت و جایگاهتون.

از همین ابتدای جوانی سعی کنید به این ویژگیهاتون بها بدید و انتخاب صحیح داشته باشید. خودتون رو به کم ها عادت ندید به توجیهات مختلف.

 

نظر شخصی من بود.

 

در هر حال برای یک مرد، تأمین معاش و کسب رفاه نسبی برای تشکیل خانواده و ساختن آینده از اولویات هست.

نیرو و توان جوانی هم روز بروز میره و دیگه بر نمی گرده.

 

وقتی زمینه های رشد و ارتقا در هر زمینه ای براتون فراهمه، از دست ندید.

پاسخ:
ممنون که وقت گذاشتید و نظر دادید
من مشکلی ندارم برم یک جا به عنوان آبدارچی حتی کار کنم ولی مشکلم اینه علاوه بر حقوق کم اینجا گناهان زیادی می‌کنند که باعث میشه سختم باشه اینجا کار کردن

No

پاسخ:
با تشکر از نظر شما

یه لحظه ترسیدم 

فکر کردم نظر سنجی گذاشتید که ماه زده اسمش رو عوض کنه یا نه 😐😂

پاسخ:
به من حس بدی میده واقعا بقیه رو نمیدونم
۱۸ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۰۱ زندگی ‌‌‌‌

چی باعث شده که تا الان سر این کار بمونید؟

با وجود اینکه حقوقش کم هست و محیطش با ارزش‌های شما نمی‌خونه.

اگر اینه که اینجا نرم کجا برم، فعلا بمونید اما همزمان سایر گزینه‌ها رو هم بررسی کنید

دنبال بقیه موارد هم بگردید 

می‌دونم کار سختیه. اما گاهی آدم باید مدام بین گزینه‌ها حرکت کنه تا به یه جای نسبتا مطلوب برسه

جایی که خوبیاش بیشتر از بدیاش باشه. جایی که اولویت ارزش‌هاش توش رعایت بشه.

پاسخ:
موندن سر این کار رو به بیکاری ترجیح دادم
ممنون که وقت گذاشتید و نظر دادید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی