نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۲۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۶:۲۵ مرسی

مثلا بشه 70 نظر جدید:)

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

انقدر این تصویر رو دوست دارم که ترجیح میدم روی اون یک نظر جدید کلیک نکنم و همینجوری بمونه تا میتونید نظر جدید بذارید و آقای میم رو خوشحال کنید.
۰۲/۰۵/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

منم خیلی دوستدارم.

ولی توی نظر دادن احتیاط میکنم.

معمولا افراد دنبال تیپ‌های جوون هستند.

از ما دیگه سن و سالی گذشته. 

پاسخ:
برای من یکی فرقی نداره در هر صورت خوشحال میشم.
نظرات افراد سن بالا بهترم هست چون کوه تجربه هستند.
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۰۳ زندگی ‌‌‌‌

از این به بعد سعی می‌کنم بیشتر نظر بذارم

(*^‿^*)

پاسخ:
کمال تشکر
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۴۸ مسلمانِ یاغی ...

همنیجوری برا اینکه بشه یک نظر جدید! :)

 

 

+ منم دوست دارم :)

پاسخ:
دم شما گرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی