نوشته هام

آخرین مطالب

سوال

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

از وقتی اومدم تو این محیط کاری یه سوالی ذهنمو درگیر کرده. اینجا آدم هاش اهل فیلم پورن دیدن هستند برام سواله چه جوری ذهنشون به هم نمیریزه

۰۲/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

سوال حقیر اینه جسارتا شما چه جوری اونجا دوووم میارین!

والاع حقیر بودم، یک ثانیه هم تامل نمی‌کردم تو چنین محیطی...

پاسخ:
برای من هم خیلی سخت بوده و هست ولی مجبور بودم 

دقیقا سوال حاج خانوم برا منم پیش اومده

چرا از اونجا هجرت نمیکنید؟

بحث مسایل مالیه؟

یعنی هیچ جای دیگه نمی‌تونین برین که اینقدر شرایط ش بد نباشه؟

پاسخ:
چند بار به مدیر عاملمون گفتم نپذیرفت که برم و الا دوست دارم که برم خودم

تو دیگه چقدر فضولی که میری تو گوشی و لپتاپ یارو سرک میکشی ببینی که داره تو زندگیش چه غلطی میکنه!

پورن بده و حرفی درش نیست و خودمم ازش بدم میاد و سمتش نمیرم ولی به تو چه که هر کی داره چه شکری میخوره؟ هر موقع شکر تو رو خورد حق داری اعتراض کنی!

پاسخ:
محض اطلاعت من رفتم تو لپ تاپ طرف سرک بکشم خودشون از کثافت کاری های زندگیشون میگن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی