نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

دو قطبی

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

در انتخابات سال 84 و 88 محمود احمدی نژاد با دو قطبی سازی تونست به ریاست جمهوری برسه. کاری که در همین انتخابات محسن مهرعلیزاده و همتی قصد داشتند انجام بدن اما تیرشون به سنگ خورد البته معتقدم اگه کاندیدای رقیب فرد قدرتمندتری بود شاید این دو قطبی بهتر جواب میداد و انتخابات با مشارکت بیشتری رو شاهد بودیم

به نظرتون چرا مردم ما انقدر به این دوقطبی سازی ها اهمیت میدن؟

۰۳/۰۲/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۶)

دو قطبی سازی امر ارادی، گزینشی و انتخابی نیست.

اقتضای این عالم هست.

باید باشه، و هست. و همیشه هم خواهد بود.

آیا میشه به چیزی که هست و باید باشه، اهمیت نداد؟

اهمیت هم ندیم، خودش خودشو نشون میده.

پاسخ:
خب این دو قطبی ای که در انتخابات ها ساخته میشه کاذبه و صرفا برای رای آوردن
که البته تا قبل از این انتخابات جواب هم داده
چرا مردم به نوع کاذبش هم علاقه مندند.

درسته که کاذبه، ولی در هرحال شکل میگیره. ینی بهش شکل میدن. می سازنش. پس نمیشه نادیده اش گرفت.

موارد مشابه این، چه در سیاست چه در بسترهای دیگه، خیلی رخ میده.

حالا مشکل چیه؟

اهمیت ندیم؟

نمیشه.

خواهی نخواهی اهمیت پیدا می کنه. پس چه کنیم؟

باید مدیریتش کنیم.

 

و متاسفانه مملکت ما از لحاظ مدیریت خیلی از امور، فشل و معلول هست. همینطور مردم ما.

نقص مدیریت داریم.

پاسخ:
قبول دارم نقص مدیریت داریم

جالبه که هنوزم که هنوزه نمیخوای ببینی که مشکل عموم جامعه با حکومت بالاتر از دوقطبی های مصنوعی و زرگری سیرک انتخاباته!

وقتی ۳ تا انتخابات پشت هم مشارکت پایین ۵۰ درصد بوده و توی هر ۳ هم آرای باطله درصد قابل توجهی رو داشته، دیگه دوقطبیایی که هر چی هست جز دوقطبی، شوخی بی مزه و خنده هستن!

حالا باز سر فشار بده به دیوار که اون دو تا تقصیر کرونا بود و این یکی هم که کرونا نبوده حتما خیری درش بوده!

هر راهی برای ابراز نظر مردم بسته است همین یه دونه سوراخ رو هم چون به نفعتون نیست ترجیح میدین منکرش بشید! اما وقتش که میشه همین شماها میگید مردم حق دارن معترض باشن ولی این راهش نیست! چقدرم که گوش شنوا وجود داره!

پاسخ:
من الان با تویی که اصلا گوش نمیدی چی میگم چیکار کنم؟
تو کامنتا نوشتم که از نظر من این دو قطبی ها کاذبه
ضمن اینکه اینجا بحث انتخابات نیست من دارم میگم چرا تمایل به دو قطبی وجود داره

اونی که نمی شنوه و سرشو تا ناف تو برف فرو کرده شماهایید و نظامتون

پاسخ:
آیا اینجا وبلاگ پایگاه بسیج فلان ناحیه است؟
آیا من در تصمیماتی که نظام میگیره دخیلم؟
آیا این پست مربوط به نظام بود یا دوقطبی؟
آیا من موظم که به صحبت هات گوش بدم که میگی همین یه دونه سوراخ رو هم داری میبندی؟
اصلا ربط این وبلاگ به نظام چیه؟

ربطش به ماله کش بودن خودته! تویی که به خاطر بی تدبیری و نابلدی و ناکارآمدی این نظام هشتت گرو نهته ولی هنوزم برای هر سازی که اینا میزنن باباکرم میرقصی

البته اینکه این حرکت از جانب آقای احمدی نژاد بود رو قبول ندارم!

 

سال ۸۴ اولین دوره ی مناظرات انتخاباتی که نامزد ها همزمان می تونستن با هم صحبت کنن که در ذیلش یه سری بی اخلاقی ها و دوقطبی سازی ها پدید اومد 

 

 

  • البته آبجی @رضا ی عزیزم .... دولت بی تدبیر آمریکا و کارنابلد فرانسه هم بعضا برای پر شور شدن انتخاباتشون به این دو قطبی کارگز محافظه کار و دموکرات جمهوری خواه دامن می زنن .... اصلا از اصول روانشناسی اجتماعیه 

 

سعی بفرمایید نقش شخص مشخص متشخص خودتون رو هم در بدبختی های زندگیتون به حساب بیارید

اینطوری به خرد نزدیک تره .....

پاسخ:
من خودم طرفدار احمدی نژاد بودم
این چیزی که شما میفرمایید مربوط به سال 88 هستش که احمدی نژاد سعی کرد یه دو قطبی بین خودش و روسای جمهور سابق ایجاد کنه
بعد از انتخابات هم سعی کرد یه دو قطبی بین خودش و برادران لاریجانی ایجاد کنه.
برای انتخابات بعدی که شکست خورد طرحش


ولش کنید جوابش رو ندید طرف بیکاره میخواد پایین هر پست من یه چیزی بگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی