نوشته هام

آخرین مطالب

تحلیلی از مشارکت مجلس

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بیشترین مشارکت در انتخابات مجلس ششم بوده که ختم به مجلس افتضاح ششم شده و کمترین مشارکت مربوط به دو دوره اخیر 

به نظر می‌رسه هر چی درصد مشارکت میاد پایین تر انتخاب های بهتری انجام میشه البته عواقب خودش رو هم میتونه داشته باشه

پر واضحه که میتونه به این تحلیل بنده نقد هم وارد باشه

۰۲/۱۲/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

پس رهبری چرا میگفتن مشارکت بالا مجلس قوی میاره؟

چرا همه صدر تا ذیل حکومت تبلیغ مشارکت میکردن و خودشونو تا نصف شب کشتن که مردم برن رای بدن؟

دیگه مزخرف نمونده برای ماله کشی سر هم کنید رو آوردید به حذف کل نهاد انتخابات؟

چون وقتی مشارکت بالاست نامزدای شما رای نمیارن انتخابات بده و وقتی مشارکت پایینه نامزدای شما همه کاره میشن خوبه؟

اگه کلاسای جهاد تبیین رو این قدر غیبت نمیکردی الان این طوری دری وری سر هم نمیکردی

پاسخ:
یه چیزی میگم از حماقت در بیای
من تحلیل و نظر شخصی خودم رو گفتم ضمن اینکه درج هم کردم که مشارکت پایین میتونه عواقب خودش رو داشته باشه
ولی تو یه سری چیزها تو ذهنت هست که بر اساس اون ها نظر میدی
منطقی صحبت نمیکنی دوست داری همه رو به دو دسته ارزشی و غیر ارزشی تقسیم کنی
نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا کردم که گیر شما نفهم ها افتادم
سر کار از این خل و چل ها هست اینجا هم هست

دوست دارم بدونم چرا مجلس ششم رو افتضاح نامیدید 🙏

پاسخ:
به قدری عملکرد بدی داشتند که اکثرشون برای مجلس هفتم رد صلاحیت شدند و اصلا  عملکرد مجلس ششم منجر به تشکیل مجلس اصولگرای هفتم شد

شارلاتان ها حالا که فهمیدید ۶۰ درصد جامعه باهاتون نیستن و اون ۴۰ درصد هم بخش بزرگیش آرای باطله است تا فقط از سابقه انتخابات برای راه افتادن کارشون استفاده کنن، زدید تو فاز حذف انتخابات و هموار کردن دیکتاتوری کامل؟

شیطون پیش شما جبرئیله به خدا!

پاسخ:
تو این پست تحلیل کردم که میزان مشارکت که کم میشه انتخاب ها بهتر میشه کجا حرف از حذف زدم
از موتوری نگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی