نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۰۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۵۱ تدریج

در پاسخ به اصالت

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

دوست عزیزی که کامنت خصوصی گذاشتی که نمیشه بهش جواب داد شما اول بیا ثابت کن جمله ای که نوشتی رو من گفتم بعد من وقت میذارم و بقیه حرف هات رو میخونم

۰۲/۱۲/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۵)

وقت خودت رو صرف آدم های بی ارزش نکن 

پاسخ:
دقیقا حق با شماست 

اصالت مگه مربا نبود؟

پاسخ:
:))))) 

استاد نظرت چیه یکی از هم پالگی های خودت تو درمانگاه قم از زن در حال شیر دادن فیلم گرفته؟ این هرزگی ها برای حفظ نظام واجبه؟

پاسخ:
منبعش؟

از تکاوران ارتشی که فردای اشغال خرمشهر برای پس گرفتن جنازه دحتر ایرانی جونشون رو دادن تا آخوندکی که کمین میکنه برای آزار و اذیت مادر ایرانی ازش عکس و فیلم بگیره، فقط ۴۳ سال گذشته...

چی کردید با این مملکت حرومیا؟!

پاسخ:
من فروشنده جعبه ساعت هستم نه مسئول مملکت

برای فقر و اعتیاد و اختلاس و خشکسالی و تورم و رکود و گرونی و فرار مغزها و... چرا آخوندکاتون فیلمبرداری نمیکنن؟

پاسخ:
با کی کار داری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی