نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۰۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۵۱ تدریج

بیمارستان شفا

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

به قدری خبر بیمارستان شفا برام ناراحت کننده بود که برای اینکه نبینمش از توییتر خارج شدم ولی گویا به قدری اتفاق شرم آور بوده که کل اینترنت رو فرا گرفته

لعنت خدا بر قوم ظالمین 

۰۳/۰۱/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

مگه فیلترینگ قانون نیست؟ پس چرا با فیلترشکن قانون شکنی میکنی؟

پاسخ:
شما دادستانی یا مجری قانون؟ 

داشتن اکانت در شبکه های اجتماعی فیلتر شده برای نهاد های دولتی فاقد مجوز و برای افراد حقیقی بلامانع است

پاسخ:
با تشکر از شما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماه زده **** کسی حرف از شبکه اجتماعی زد؟ فیلترشکن یعنی ضدیت با قانون! اگه ضدیت با قانون خوبه پس بی حجابی هم اوکیه! اگه هم قانون بدیه پس چرا اصلا هست؟

چرا خون شماها رنگین تر از بقیه مردم باید باشه؟

من یه آدم معمولی ام که قوانین مزخرف جمهوری اسلامی استفاده معمولی و شبیه مردم جاهای دیگه از اینترنت رو برای ما ایرانی ها تبدیل به حسرت و مایه سوهان روح کرده!

فیلترشکن برای امنیت، عمر باتری، سلامت عمومی دستگاه و مصرف دیتا ضرر داره و یه هزینه اجباری رو کنار اینترنت به کاربر تحمیل کرده.

قوانین شما جز مردم آزاری چه فایده دیگه ای دارن؟ فقط یه بازار عالی برای فروش فیلترشکن و دسترسی آزادانه به پورن فراهم کرده!

اگه تبعیت از قانون خوبه پس غلط میکنی فیلترشکن داری اگه هم قانون بد وجود داره غلط میکنی اعتراض نمیکنی و به کسی معترضه هم انگ میچسبونی

قرار بود آمریکا نتونه غلطی بکنه ولی فعلا که اون غلطی نمونده نکرده باشه و ما مردمیم که دست و بالمون از همه طرف بسته است!

پاسخ:
اولا تو کامنت قبلیت توهینت رو سانسور کردم تا یاد بگیری به خواننده های محترم اینجا توهین نکنی
ثانیا اعتراض به قانون داری برو دم قوه قضائیه اعتراض کن
اینکه من یا دیگری بی قانونی کنیم طرف حسابمون تو نیستی باز اعتراضی داری برو شکایت کن
دیگه هم نبینم اینجا کامنت بذاری هر کامنت دیگه ای بذاری جواب داده نمیشه

آبجی رضای عزیز 

دختر خانوم گلی که پشت هویت های مختلف قایم می شی

 

استفاده کردن از فیلترشکن جرم نیست ! ایجاد محتوای غیر اخلاقی، ضد امنیت ملی و روانی مردم و ترویج خشونت که در خور فیلترشدنه جرمه و این در اصل ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای هست.......

 

آقای میم بزرگواری کردن دلقک رو سانسور کردن

 

من که می دونم تو چی می گی دیگه :)))

 

باشه من دلقک 

ولی بدون که تولید فیلتر شکن جرمه و کسب و کار ها می تونن برای فعالیت‌شون مجوز بگیرن و بلامانعه

محض اطلاعت هر نوع کاری خلاف هر قانونی جرمه. تازگیا هم محض تاکید مجلس انقلابی تون استفاده از فیلترشکن رو جرم انگاری کرده.

بازم محض اطلاعت فیلترینگ به قوه قضاییه ربط نداره. هر موقع فهمیدی به کی مربوطه بگو که بریم دسته جمعی یقه شو بگیریم! از بس حکومت ممتازی دارید حتی کسی مسئولیت کارا رو گردن نمیگیره و همه می اندازن گردن همدیگه!

همچنان محض اطلاعت وقتی جمهوری اسلامی چیزی رو فیلتر میکنه معنیش اینه که استفاده از اون چیز ممنوعه! محض مسخره بازی و دور هم بودن که فیلتر نکرده! استفاده از چیزی که جمهوری اسلامی ممنوع کرده هم علی القاعده نباید خوشایند جمهوری اسلامی ای باشه که مدافعشی دانشمند!

شماها به جز ممنوع شد و حرام شد و باطل شد و پلمپ شد و فیلتر شد و اعدام شد و خفه شید، چی تو آستین دارید؟ ۴۵ ساله هر صدایی رو خفه میکنید چون که در برهه حساس کنونی هستیم! کنون این برهه حساس کی سر میاد؟

کسی که جای جواب دادن فقط مسخره بازی بلده و حتی اصول اساسی حکومتی که عاشقشه رو هم نمیدونه و دختر بودن خودش رو هم حتی مسخره میکنه، ذره ای بو از احترام نبرده!

شمایی که دسترسی به فیلترشکن داری این ویدئو رو دیدی؟ جاییت درد نگرفت بعد دیدنش؟

https://www.instagram.com/reel/C48v7olNZRv/?igsh=aTR3Z21vYzZ5aDU=

پاسخ:
یه سوال دارم ازت؟
میتونی گورت رو از وبم گم کنی؟ 
عجب گیری کردیما
من دوست دارم هر جور دلم میخواد زندگی کنم و برای هر چیزی دلم میخواد ناراحت بشم ربطش به تو چیه؟
گورتو گم کن لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی