نوشته هام

آخرین مطالب

دلم

يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۵۳ ب.ظ

حالم بده و دستم به هیچ جا بند نیست انگار تو زندگیم خاک مرده پاشیدن

و از همه مهم تر باید به فریاد دلم برسم ولی چه جوریش رو نمیدونم


چیکار کنم حال دلم خوب بشه؟

پیشنهادات شدنی بگیدا

یه چیز دم دست نه اینکه مثلا فعالیت اجتماعی داشته باش و کلاس برو و ...

۰۲/۰۴/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۷:۲۱ یاسمن گلی :)

سعی کن همین الان یکم تو کوچه بالایی یا پایینی پیاده روی کنی و خودتو به یه بستنی مهمون کن :)

من خودم دردم رو می‌نویسم چون نمیتونم به کسی بگم بعدش انگار سبک میشم دلم از جزجز کردن می افته یذره ذهنم باز میشه تا بتونم خودمو جمع کنم

پاسخ:
نوشتن خوبه گریه هم خوبه خیلی دوست دارم گریه کنم ولی اشکم در نمیاد
یبوست چشمی پیدا کردم:)

مسئله اینه که چرا ؟

دلیلش رو پیدا کردید که چرا اینطوری اید؟ 

پاسخ:
یه بخشیش به خاطر اینه که کسی دور و برم نیست مثلا همین وبلاگ فقط شمایید، اینستاگرامم هم همینطور یکی دو نفر گاهی پیام میدن تو محل کارمم بیشتر ارتباطم با دو تا انبارداره که اهل کشور ما نیستند یعنی میخوام بگم ارتباطاتم به حداقل رسیده و خب هر آدمی به ارتباط داشتن نیاز داره. البته این یه بخششه. 

خب آره دیگه 

باید ارتباطاتتون رو ببرید بالا

پاسخ:
 چه جوری ارتباطاتم رو ببرم بالا؟ 
۰۵ تیر ۰۲ ، ۰۴:۱۳ مسلمانِ یاغی ...

سیم ارتباط با خدا را چک بفرمایید.

پاسخ:
به نظر میاد خیلی از مشکلات ما از همین جاست.
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۲ مسلمانِ یاغی ...

همه ما....نه فقط شما.

همه ما.

پاسخ:
بله بله حتی شما دوست عزیز:)
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۶:۲۹ مجتبی زمانی

باباطاهر عزیز میگه؛

دلا چونی دلا چونی دلا چون

همه خونی همه خونی همه خون

منبع: گنجور، باباطاهر » دوبیتی‌ها » دوبیتی ۱۹۰

 

بنده خودم وقت‌هایی این اتّفاق برایم می‌افتد، قرآن میخوانم، زیارت عاشورا میخوانم، پیاده روی می‌کنم....

پاسخ:
ممنونم که وفت گذاشتید و نظر دادید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی