نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۰۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۵۱ تدریج

۶۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

۱۹:۳۵۳۰
شهریور

امسال تیم های عربستانی خیلی خوفناک شدن شاید سپاهان بتونه جلوشون درآد و خدا به داد نساجی برسه. 

اقای ‌ میم
۱۱:۵۷۳۰
شهریور
1. خیلی سال پیش پوستر یه فیلمی به اسم آدم تو سوپرمارکت‌ها پخش شده بود، خاله‌ام این فیلم رو دیده بود و بهمون گفت تمام طول فیلم دنبال یه نفر به اسم آدم هستند و شما فکر میکنید خیلی شخصیت خاصیه بعد آخر فیلم میبینید نه یه آدم معمولیه.
2. چند سال بعد از خیلی سال پیش با دوستم قدم میزدیم بهم گفت فلانی آدم پوچ گراییه، فکر که کردم دیدم راست میگه اسم فیلم‌هاش هم نمایانگر همین مساله است.
3. دیگه خیلی جلوتر از خیلی سال پیش با همون دوستم برای دیدن فیلم خانم یایا به سینما رفتیم و در پایان فیلم همه‌اش میگفتیم خب که چی؟
4. هفته پیش علی بهم گفت فیلمی به اسم ارادتمند نازنین و نمیدونم کی و کی و کی رو دیده و عجب فیلم چرتی بوده. بهش گفتم کارگردانش بهروز افخمیه گفت نه ولی معروف بود و الان اسمش خاطرم نیست، همین باعث شد یه سرچ بزنم ببینم کارگردان اون فیلم کی بوده و دیدم بله همون آقای پوچ گراست.
5.عبدالرضا کاهانی کارگردانی که پوچ گراست و حتی این اندیشه تو نام بعضی از فیلم‌هاش مثل هیچ و بی خود و بی جهت هم دیده میشه و شما فکر کن یک نفر با همین اندیشه میتونه تو ایران کلی فیلم بسازه و به شهرت هم برسه:)
اقای ‌ میم
۱۹:۰۸۲۹
شهریور

میگن یه پدری به بچه اش گفت پسرخاله ات خط بریل رو یاد گرفته ولی تو چی؟

پسره هم برگشت گفت پدر من خط بریل برای نابیناهاست من برای چی یاد بگیرم؟

باباش گفت همه اش بهانه بهانه بهانه

حکایت اون هایی که تا هر چی بهشون میگیم میگن بهانه نیار

اقای ‌ میم
۱۷:۲۳۲۹
شهریور
اصلا فکر نمیکردم پور علی گنجی و کنعانی بتونن رونالدو رو مهار کنند تازه بیرانوند هم با اعتماد به نفس بالا دریبلش زد:)
اقای ‌ میم
۱۰:۳۹۲۹
شهریور

در راستای پست قبل باید بگم که همیشه این وبلاگ و نوع نگاهشون برام جذابیت داشته به گونه‌ای که بعد از سال‌ها از رفتنشان از روی نوشته‌ها شناختم که چه کسی هستند به نظرم بیشتر از حمله بهشون استفاده کنید از نوشته‌ها

اقای ‌ میم
۱۴:۳۲۲۸
شهریور

من هیچ وقت با این دید به رونالدو نگاه نمیکردم و حتی به ذهنمم نمیرسید، بنابراین آنچه که ما بهش فکر می‌کنیم همواره درست نیست

اقای ‌ میم
۱۳:۲۹۲۷
شهریور
تو محیط کاریم یه مشکلی دارند که یه جورایی همه گیره و اون اینه که بی غیرتند حالا دوست ندارم مصداقی بگم تو چه مواردی ازشون بی غیرتی دیدم ولی برام عجیبه انگار مثلا جاذبه داره اینجا بی غیرت ها رو جذب میکنه :)
اقای ‌ میم
۱۰:۳۷۲۷
شهریور

تو این سه سالی که اینجا بودم اینو فهمیدم که همکارانم دچار فقر فکری هستند، خیلی ها بهم گفتند اونجا محل کسب دارمدته و نباید این چیزها برات مهم باشه. 

واقعا مهم نیست؟ 

اقای ‌ میم
۲۱:۴۴۲۶
شهریور

نمیدونم چرا یزدانی همیشه جلوی تیلور به مشکل میخوره

اقای ‌ میم
۱۰:۰۹۲۶
شهریور
ما تو سریال زخم کاری تا به حال چیزهایی دیدیم که تو خیلی از سریال های ایرانی ندیدیم. مواردی مثل نمایش مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، روابط آزاد، استفاده از یک کلمه خاص(فحشی که دوست نداشتم اینجا بنویسم) و موارد زیادی هم قتل می‌بینیم. برای مدتی هم پخش فصل یک توقیف شد ولی دوباره پخشش از سر گرفته شد.
اگه بخوام جزئی تر بنویسم که خطر اسپویل هم داره، مالک تو این سریال دائم سیگار میکشه، جوری که زمان نمایش فصل اول خیلی در موردش بحث شد. با اینکه همسر داشت با دو زن دیگه در رابطه بود. سمیرا همسر مالک و مادر میثم هیچ لطافت زنانه ای نداره و حاضره برای رسیدن به اهدافش حتی با روح و روان پسرش بازی کنه. یعنی ما اینجا یه خانواده از هم پاشیده رو می‌بینیم.
و در پایان فصل اول برای اینکه این همه لجن داخل فیلم رو بشوره و ببره مینوسن چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور:) 

اقای ‌ میم