نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

فقر فکری

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

تو این سه سالی که اینجا بودم اینو فهمیدم که همکارانم دچار فقر فکری هستند، خیلی ها بهم گفتند اونجا محل کسب دارمدته و نباید این چیزها برات مهم باشه. 

واقعا مهم نیست؟ 

۰۲/۰۶/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

تو این دوره ای که الآن قرار داریم و متأسفانه این فقر فکری بیداد می کنه، فکر نکنید فقط شما باهاش روبرو هستید؛ خیلی جاها این قضیه حاکم هست، باید فعلاً سر به زیر و آرام، عبور کنیم و بگذریم تا وقتش فرا برسه برای دادخواهی و تلاش جهت اصلاح امور.

پاسخ:
حقیقتش من این مدلیش رو ندیده بودم.
ضمن اینکه هدفم از نوشتن این پست رسیدن به این جواب بود که به محیط کار فقط به چشم محل درآمد نگاه کنم؟
چون وقتی من همکارانم رو بیشتر از خانواده ام میبینم میشه گفت دارم کنار این‌ها زندگی میکنم.

آیا چاره ای هم جز این دارید که بجز محل درآمد، به محل کارتون نگاه کنید؟

یا باید اینجوری باشید؛ یا قیدشو بزنید و محکم و استوار برید دنبال کار و شغلی دیگه.

پاسخ:
الان اصلا تو این مرحله گیر کردم که کدوم نگاه درسته؟
اینکه صرفا به چشم محل درآمد بهش نگاه کنم یا نه درست تر اینه دنبال مسائل دیگه ای هم باشم تو محبط کار، مثلا علمی کار کردن، اینکه کنار کیا کار میکنم، هدفی که مجموعه براش تلاش میکنه و ...

متأسفانه چون نمیدونم حیطه کاری تون چیه، نمی توانم نظری بدم.

پاسخ:
در حال حاضر رو سایتشون کار میکنم که شبیه همین وبلاگنویسیه، خریدها رو هم انجام میدم خرید هر چیزی از نون و پنیر گرفته تا کیبورد کامپیوتر و فلش و لامپ و ...

خب اینا جوریه که میتونید کاری به افراد نداشته باشید. حس میکنم حساسید. سرتون به کار خودتون باشه. تا بگذره.

پاسخ:
فکر میکنم خیلی خوب بودم که تا حالا دووم آوردم.
چیزهایی تو این سه سال دیدم که تا به حال تو عمرم ندیده بودم.
و از دو هفته پیش تا الان دیگه چیزهایی دیدم که واقعا هضمش برام سخته
مواردی که از گفتنش شرم دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی