نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

حکایت بعضی از آدم‌ها

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

میگن یه پدری به بچه اش گفت پسرخاله ات خط بریل رو یاد گرفته ولی تو چی؟

پسره هم برگشت گفت پدر من خط بریل برای نابیناهاست من برای چی یاد بگیرم؟

باباش گفت همه اش بهانه بهانه بهانه

حکایت اون هایی که تا هر چی بهشون میگیم میگن بهانه نیار

۰۲/۰۶/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

چه جالب فکر نمی کردم هنوز کسی وبلاگ بنویسه

پاسخ:
خیلی ها هنوز مینویسن
شما از طریق گوگل اینجا رو پیدا کردید؟ 

میگن یه پسری هی به همه می گفت همکارام بی دینن.  اذیتم می کنن . حقوقم کمه. دلم می خواد از اینجا برمممممم.

مادرش بهش گفت پسرم ! خب از اینجا برو و دنبال کار بگرد. 

پسر هی بهانه می‌آورد.....

 

+ و بعدم این داستان رو از خودش اینجا نوشت تا از بهانه ها تبرئه بشه....

و این در حالی بود که خودشم می دونست که همش بهانست برای اینکه اون قدم سخت رو تو زندگیش بر نداره! 

یو ها ها ها ها ها !

پاسخ:
برای بیرون اومدن از اینجا اول باید یه کار بهتر پیدا کنم یه دلیل خوب هم باید پیدا کنم چون اینجوری نیست من بگم نمیخوام بیام اونا هم بگن باشه نیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی