نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

یه ذره غیرت داشته باشید

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ
تو محیط کاریم یه مشکلی دارند که یه جورایی همه گیره و اون اینه که بی غیرتند حالا دوست ندارم مصداقی بگم تو چه مواردی ازشون بی غیرتی دیدم ولی برام عجیبه انگار مثلا جاذبه داره اینجا بی غیرت ها رو جذب میکنه :)
۰۲/۰۶/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

آقا بیا که قحطی غیرت رسیده است
پاسخ:
بی غیرتی بدترین چیزیه که یه آدم میتونه داشته باشه
۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۹:۰۹ می‌نویسم از خودم

اگر این تفکر که مردها صاحب زنها هستند از بین بره، دیگه غیرت کلمه بی معنایی میشه :)

پاسخ:
باید دید تعریف شما از صاحب چیه؟
مثلا همکاری که برمیگرده میگه مادر من مشتری داره رو ‌شما چی بهش میگید؟ 
تحسینش میکنید که صاحب مادرش نیست؟
یا همکار دیگه ای که عکس همسرش رو بدون حجاب میذاره واتساپ تحسینش میکنید که صاحب همسرش نیست؟ 
۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۹:۲۸ می‌نویسم از خودم

مادر یا همسر خودش شخصیت مستقلی داره و اختیار زندگیش رو داره

نه به پسرش و نه به همسرش شیوه زندگیش ارتباطی نداره :)

سبک زندگی دیگران به من که ربطی نداره. چه بی حجاب چه با حجاب، انسان بودن مهمه :)

پاسخ:
به نظرم میاد این بحث به جایی نرسه
نظر بنده بر اینه کسی که غیرتی نداشته باشه هویت خودش رو از دست داده
به خاطر همینه که فرد انقدر راحت به مادر خودش تهمت فحشا میزنه و عین خیالش نیست. به خاطر همینه خیلی ها وطن خودشون رو میفروشن شما هم میتونید با کلماتی مثل انسان بودن خودتون رو گول بزنید. 

۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۹:۵۴ می‌نویسم از خودم

پاسختون به حرفای من ارتباطی نداشت 

اصل اول مباحثه، منطقی بودنه :)

پاسخ:
خسته تر از اونم که بخوام بحث کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی