نوشته هام

آخرین مطالب

اختلاس فقط کار مسئولین نیست

شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

امشب یه ماشین مدل بالا نگه داشت و من و یه بنده خدایی سوار شدیم وقتی به مقصد رسیدیم طرف کرایه ای که هر شب من هشت تومن میدم رو گفت بیست تومن و من هر چی گفتم من هر شب هشت تومن میدم زیر بار نرفت، منم میخواستم ندم اما اونی که باهام سوار شده بود شماره کارت گرفت که بزنه و وقتی اون کوتاه اومد منم ده تومن دیگه بهش دادم و گفتم ولی این کار درست نیست و پیاده شدم یه کم جلوتر دیدم اون بنده خدا هم پیاده شده رفتم پبشش و گفتم کرایه اش هشت تومن بود بهم گفت من یه تراول پنجاهی بهش دادم و ده تومن هم قبلا داده بودم که جمعا شد شصت تومن بهم گفت پیاده شو تا برات خرد کنم و وقتی پیاده شدم گازش رو گرفت و رفت. 

۰۲/۰۷/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی