نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۲۷ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۰۵ شادی
  • ۲۵ فروردين ۰۳ ، ۱۸:۵۵ مردد

هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ب.ظ
روز سالگرد حاج قاسم دو سال پیش من رفتم جایی برای کار اما به کار که نرسیدم هیچی کارت ملی و عابربانکمم از جیبم افتاد بیرون اون روز عملیات داشتیم به خودم گفتم فکرمو درگیر کارت ملی نکنم و به عملیات برسم اون پیدا میشه فرداش یه نفر بهم اس ام اس داد کارت ملی و عابربانکت دست منه ادرس بده برات بفرستم وقتی بهش زنگ زدم گفت داشته از اونجا رد میشده کارت ملی و عابر بانکم رو از زمین پیدا کرده و چون دفتر پیشخوان دولت کار میکرده از روی شماره ملیم تونسته بوده شماره همراهم رو پیدا کنه.
۰۱/۱۱/۱۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

مگه شغل شما چیه که حرف از عملیات میزنید؟

پاسخ:
عملیاتم مربوط به شغلم نیست:)

گم کردن مدارک واقعاً پروسه سختیه.

یکی دو سال پیش هم امیرحسین من که همسن شماست کیف مدارکش رو گم کرد؛ پیدا نشد که نشد.

حال بدی پیدا می کنه آدم.

خدا رو شکر که برای شما پیدا شد.

پاسخ:
بله خدا رو شکر پیدا شد
من اون دوران انقدر ذهنم درگیر بود دو تا اتفاق میوفتاد یا مدارکم گم میشد یا مدارکم رو میذاشتم جیب عقبم و وقتی میشستم رو صندلی تا میشد
مثلا کارت عابربانکم تا میشد
اگه یه وقت براتون این اتفاق افتاد یه پارچه بذارید روی کارت عابربانک و اتو بکشید روش صاف میشه.

ان شاء الله کارت های عابر بانکتون افزایش پیدا کنند پر از موجودی، اونوقت دیگه توی جیبتون جا نخواهند شد باید کیف براش بگیرید :))

پاسخ:
:)
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی