نوشته هام

آخرین مطالب

نظر بدهید:)

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۳۶ ب.ظ

از لذت بخش ترین چیزها دیدن نظر جدیده:)

۰۱/۱۱/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

درباره چی نظر بدم آخه؟

آرشیوت خیلی سبکه که! از آبانه :)

خب متن هاتم نخوندم که! قالب وبلاگت زشته.. یه قالب از عرفان بردار.

پاسخ:
قبول دارم حرفتو که نمیتونی چیزی بخونی صرفا حسمو نوشتم
درباره قالب هم چیش بده؟ 

نظر جدید ×_×

پاسخ:
واقعا لذت بخشه :) 

قالبت خوشگله.. اصن به مَن چه! 

پاسخ:
نه آخه وقتی میگی قشنگ نیست یه چیز کلی گفتی
ولی وقتی میگی مثلا فونتش ناخواناست آدم میدونه که باید فونتش رو اصلاح کنه.
به خاطر همین پرسیدم چیش بده؟ 

قالبت خوشگله.. اصن به مَن چه! 

با حالت ترحم برانگیزی به کامنتا نگاه میکنم، فقط خودمو میبینم، اصلا بد به دلت راه نده خودم میشم کامنت گزار خصوصیت... نوکرتیم داش!

پاسخ:
دمت گرم داداش:) 
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۳:۵۴ خادم الشهدا

صرفا جهت شاد کردن دل امت حزب الله :)

پاسخ:
شادم کردی واقعا:)

سلام

حق با شماست

واقعاً وقتی آدم نظر جدید داره لذت بخشه.

دنبالتون می کنم؛

مطالبتون رو می خونم؛

و نظر هم میزارم براتون.

شما هم سن پسر بزرگ من هستید :))

پاسخ:
سلام
باعث افتخاره
بله خیلی لذت بخشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی