نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

بازی مافیا

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶ ق.ظ
دو سه روز آخر یه بازی ریختم رو گوشیم به اسم مافیا، بازی جذابی بود خیلی جذاب. داستان بازی از این قراره که ده شرکت کننده داره و تعدادی کارت پخش میشه بین شرکت کننده ها که هر کدوم از این کارت ها در بردارنده یک نقش هستش که به فرد شرکت کننده تعلق میگیره. سه نقش مربوط به اعضای مافیا ( پدرخوانده، دکتر لکتر، مافیای ساده) و هفت نقش مربوط به شهروندان (جان سخت، کاراگاه، شهردار، دکتر، حرفه ای، روانپزشک و شهرونده ساده) با اعلام گرداننده بازی شب میشه و تیم مافیایی به هم معرفی میشن یعنی اعضای مافیا میدونن چه نفراتی جزء تیمشون هستند اما شهروندان نمیدونن کی شهرونده کی مافیا و با اعلام گرداننده روز میشه و حالا اعضا باید به هم تارگت بزنن یا به اصطلاح اتهام تا مافیا مشخص شه.
این خلاصه ای از بازی بود اما چیزی که عجیبه اینه که مبنای این بازی دروغ و اتهام زنی و برچسب زدن به سایرینه. همونطور که گفتم خیلی جذابه اما مبنای جالبی نداره و نسخه آنلاینش غیر از باگ های نرم افزاری باگ های دیگه ای هم داره مثلا فقط زدن رده سنی 18 سال شرکت کنه اما کودکان هم از بازی استفاده میکنند که اصلا این بازی مناسب سنشون نیست چون هم آموزش دروغگوییه و هم بسیاری از کاربران شروع به فحاشی میکنند گاهی به دلیل اینکه عضو مافیا هستند و میخوان خودشون رو شهروند مظلومی نشون بدن که بهشون اتهام زده شده و گاهی به این دلیل که عضو شهر هستند و میدونند یکی از اعضای مافیا خودشون رو جای اون ها جا زده یعنی طرف نقشش جان سخته و یکی از اعضای مافیا خودش رو جان سخت معرفی کرده.
در کل انجام این بازی رو توصیه نمی کنم.
اگر شما هم تجربه ای در این مورد دارید به اشتراک بگذارید.
۰۲/۰۱/۱۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی