نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

الهی من لی غیرک

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

یکی از دردهام اینه که کسی برام وقت نمیذاره به هر کی رو میزنم درگیر زندگی خودشه تنها کسی که برام وقت میذاره مشاورمه که اونم به خاطر وظایف شغلیشه 

۰۲/۰۱/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

درباره ی تنهایی از مشاورتون پرسیدید؟

پاسخ:
چی رو بپرسم اینکه کسی برام وقت نمیذاره؟

گاهی وقتا خدا یه کاری می‌کنه 

که تنها شی و بعد می‌گه:

دیدی بجز من هیشکی دوستت نداره؟

پاسخ:
شاید همینه 

اوهوم

بپرسید چطوری دیگه تنها نباشم

از کجا یه نفر رو پیدا کنم

پاسخ:
باشه 

متأسفانه بخاطر اوضاع فعلی جامعه، افرادی مثل شما چون نه خواهری دارند نه برادری، واقعا تنها هستند. چون بهترین دوست و رفیق و همراه، می تونه برادر یا خواهر آدم باشه.

امیدوارم حداقل یه دوست خوب پیدا کنید.

( راستی، من شروع کردم دارم یکی یکی پستهاتونو می خونم.

اونایی که رمز دارن، اگه دوست داشتین و اگه اشکالی نداره رمزشو بدید بخونم؛ بقیه رو هم به ترتیب می خونم و براتون کامنت میزارم تا خوشحال بشین :)) 

پاسخ:
با وجود داشتن یه خواهر و برادر بزرگتر احساس تنهایی میکنم:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی