نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

شب های قدر

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ
دلم نیومد از این دو شب قدر هیچی ننویسم. شب بیست و یکم رو نتونستم برم
من کاملا اتفاقی با بچه ها آشنا شدم و جالبه که آشناییم هم شب قدر بود ولی مسئولمون مادر خیلی به دلم میشینه چون واقعا مثل یه مادر باهامون رفتار میکنه شب دوم وقتی دید دیر رسیدم و همه چیز برای افطارم آورد واقعا لذت بردم.
کاش خدا بهم قدرت بده بتونم بیشتر براشون فعالیت کنم. 
۰۲/۰۱/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی