نوشته هام

آخرین مطالب

برام سواله واقعا

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

تو محل کارم خیلی از اوقات شوخی های حال به هم زنی انجام میدن و من موندم حال خودشون بد نمیشه آدم دلش میخواد بالا بیاره

۰۲/۰۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

روی یه تابلو بنویسید 

بی ادب محروم ماند از لطف حق

نصب کنید اتاق کارتون 

نهی از منکر غیر مستقیم :)

 

 

 

 

 

پاسخ:
یه راهکار بدید عملی باشه
اینو بزنم صاحبکارم اخراجم میکنه چون خودش هم ادبیات مناسبی نداره

مثلا چه شوخی هایی

پاسخ:
مثلا با شوخی به هم فحش میدن اونم سر سفره

سلام

وقتتون بخیر

اقا یه سوال

شما فکر کنم لیسانس آی تی دارین و این صحبتا

من داشتم سایت جاب ویژن رو نگاه میکردم بعد مثلا تو طراحی سایت یا 

هوش مصنوعی و این جور چیزا فرصت های شغلیه زیادی بود،درامدهاشم خوب بود.

شما تاحالا شرکت کردین نکردین

دوستان آشنایان پروژه گرفتن

میخواستم نظر شما رو بدونم

 

پاسخ:
سلام
من در حال حاضر اسما تو زمینه دیجیتال مارکتینگ کار میکنم ولی رسما مسئول خرید هستم، کارت به کارت می کنم و... :))) 

پس داریم لبه تکنولوژی حرکت میکنیم :))

پاسخ:
خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی