نوشته هام

آخرین مطالب

والا

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

از وقتی مافیا ریختم رو گوشیم بهش معتاد شدم بدجور دیشب تا ساعت 2 بیدار بودم داشتم بازی میکردم

جنبه ندارید بازی نریزید رو گوشیتون

۰۲/۰۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

من تا حالا نه بازی کردم نه هیچ شویی ازش دیدم

پاسخ:
کار خوبی کردید:)

من نسبت به Subway surf اینطوریم 

هر بار نصب می کنم روزی ۱۲ ساعت بازی می کنم 

دیگه همکلاسی های دانشگاهم شاکی شدن. گفتن اینقد بازی نکن . حواسمون پرت می شه :)))

پاسخ:
اینو بازی نکردم 
بدی مافیا اینه که برای خرید سکه باید پول بدی بعد بازی رو یه جوری طراحی کردن که بیشتر سکه از دست بدی کمتر به دست بیاری:)
برای شروع هر بازی باید 100 سکه داشته باشی اگر ببازی 100 سکه از دست میدی اگه ببری 20 سکه پاداش میگیری:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی