نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

تهی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

یه چند وقتیه که حس تهی بودن بهم دست داده و نمیدونم چه جوری از این حس و حال دربیایم یاد اون کلیپ علی ضیا افتادم که میگفت من نمیتونم خودم رو جمع کنم و ترجیح میدم گیم بزنم فیلم ببینم و بخوابم منم همچین احوالی دارم یعنی دوست دارم بالا بیارم خودمو

۰۲/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

منم همینطور  :(

این حس بالا آوردن خود رو... بدجور درکش می کنم

لعنتی :)

پاسخ:
چه خوب که درک میکنید چی میگم
راهکاری واسه بیرون اومدن از این حس دارید؟

بله بله 

راهکار دارم 

لذت ببرید ازش 

من سال هایی که هر روز و هر شبش خودم رو بالا میاوردم ولی تموم نمی شدم سعی کردم تمیز و اتو کشیده نباشم 

بین خودم دست و پا بزنم 

از حال بدم لذت ببرم 

خیلی باحاله 

خیلی 

یه موهبته

دیشب دلم برای اون حال جهنمی تنگ شده بود 

آخی بودن تا مغز استخوان

تنهایی 

احساس تحقیر شدن 

خشم 

نا امیدی 

مجموعه ای از احساسات منفی خوشمزه 

پاسخ:
راهکارتون برام قابل درک نیست

. Take it easy 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی