نوشته هام

آخرین مطالب

به ما مربوطه

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

آدم خوبه که با غم دیگران غمگین بشه و با شادیشون شاد و نسبت به همنوعانش بی تفاوت نباشه مثلا نگه :

فلانی مشکل مالی داره خب به من چه؟

بهمانی مشکل تحصیلی داره خب به من چه من که ندارم

اوه ایکس هر جا میره بهش زن نمیدن خاک بر سرش کنن بی عرضه

ایگرگ مشکل خانوادگی داره و همین رو کل زندگیش اثر گذاشته خب به من چه من که با خانواده ام خوبم بقیه هم به من چه

امان از این به من چه ها

۰۲/۰۳/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی