نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

تصور

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸ ب.ظ

چه تصوری از من دارید راحت بگید اما بدون سرزنش از سرزنش متنفرم

توضیح بیشتری نمیدم که چرا این پست رو نوشتم چون توضیح زیاد نشانه ضعفه

۰۲/۰۳/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

یه آقا با قد بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ 

وزن متناسب 

موهای مشکی 

تو جمع ها کم حرف 

اواخر نوجوونی و اول جوونی شعر و متن ادبی می نوشتید ولی بعدش دیگه حوصلش نبوده 

روابط دوستانه با خانوادتون دارید ولی حس می کنید درکتون نمی کنن و اینو پذیرفتید 

با اینکه آزادی دارید ولی خودتون سبک زندگی سالم رو انتخاب کردید

نه زیاد خوشحالید نه ناراحت 

اما بعضی وقتا ناراحتید 

دوست صمیمی ندارید 

خودتونم نمی دونید چی می خواید بعضی وقتا 

نمی دونید باید شرایط لازم رو تغییر بدید یا نه 

یه چیزی درونتون امیدواره که همه چی به طرز معجزه واری درست میشه ولی سعی می کنید با منطق ساکتش کنید

هزاران تا صدا با هم تو مغزتون فریاد می زنن برای همین به نظر میاد  هیچ صدایی نمیاد 

 

پاسخ:
قدم 160
اضافه وزن دارم
موهام مشکیه
تو جمع ها بله کم حرفم
اصلا به شعر علاقه ندارم
درباره خانواده درست میگید
نمیدونم منظورتون از آزادی یا سبک زندگی سالم چیه؟
بیشتر اوقات ناراحتم
چرا یه دوست صمیمی دارم ولی یک ساله ندیدنمش به خاطر ساعت کاری زیاد
بعضی وقتا نیست همیشه است:)
دقیقا
نمیدونم اینو
ذهنم شلوغه کلا

من فقط میدونم شغلت رو دوست نداری، و از وقتی اینو فهمیدم گاهی دعا کردم که شعل مورد علاقه ت رو پیدا کنی.

پاسخ:
فردا دارم میرم یه جا برای کار دعا کن جور شه

ایشالا کار خوبی باشه و مشغول بشی :)

به حق فایو بادیز :د

پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی