نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۲۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۶:۲۵ مرسی

چرا؟

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دلیل دیسلایک های پست قبل رو نمیفهمم آیا بده که من به مخاطبم حق دادم؟

۰۳/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

نه بد نیست منم نمی فهمم

بانوی صاحب رسالت رفت، و من امیدوارم بازم برگرده والا دلم می گیره.

خوشحالم که در زندگیم نمی از این شخصیت برداشتم. به امید اینکه یکبار خیسش بشم ببینم در این وادی چه خبره حداقل بی خبر نمرده باشم

پاسخ:
خواننده فعالی تو وب بنده بودند به همین دلیل از رفتنشون ناراحت شدم 

ناراحت شدم پروانه رفته

بله هر کسی حق انتخاب داره ... ان شاءالله زود برگردن 

پاسخ:
ان شاء الله اون چیزی که خیره براشون اتفاق بیوفته

چرا از وبلاگتون رفتن؟

پاسخ:
پست آخرشون رو بخونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی