نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

مصاحبه

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ

پنجشنبه رفتم مصاحبه برای کار مورد نظر

بعد از پر کردن فرم تنها سوالی که ازم پرسیدن این بود که اکسل بلدی؟

منم گفتم تا حدی گفت یعنی مقدماتی گفتم بله

برگشت گفت باهاتون تماس میگیریم.

همینقدر کوتاه کلا آدم های سخت گیری نبودن چون یکشنبه باهام تماس گرفتند و وقتی من گفتم پنجشنبه میتونم بیام پذیرفتند و نگفتند خیلی دیره

من فقط دعا میکنم هر چه زودتر از اینجا خلاص شم همین

۰۲/۰۳/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

خیلی خوشحال شدم 

به سلامتی

پاسخ:
هنوز هیچی معلوم نیست
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۶:۲۴ مجتبی زمانی

سلام؛

انشاالله که پذیرشتون بکنند...

پاسخ:
سلام
یک ماه گذشت و هنوز خبری ندادن
ان شاء الله اگر به صلاحه جور بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی