نوشته هام

آخرین مطالب

بدون توجه به قضاوت‍ها

سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

اصلا حالم خوب نیست میخوام رسیدم خونه بزنم زیر گریه تا خالی شم از دیشب اینطوری ام

این پست رو هم بدون توجه به برداشت های بقیه نوشتم چون شرایطم جوری نیست که بخوام به این چیزها فکر کنم.

درست هم نمیتونم کار کنم.

۰۲/۰۴/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

منم همینطورم 

اصلا یه حال کقافطیم

پاسخ:
من حالم داره میترسوندم دیگه 

غلط املایی خودم رو دیدم شاد شدم :)))))

 

روانشناستون نمی گه که نیازه دارو مصرف کنید یا نه؟

پاسخ:
خودم رفتم سراغ مصرف دارو البته دارویی که پزشک حاذق تجویز کرده 

جواب می ده؟

پاسخ:
فکر کنم یک سالی شده مصرفش
فعلا تاثیرش رو روی خواب هام دارم میبینم. 
خواب هایی میبینم که حالت فیلم سینمایی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی