نوشته هام

آخرین مطالب

پول توشه

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

پول اصلا چیز بدی نیست ولی یه سری چیزها درباره پول رو نمیتونم بپذیرم

مثلا دیروز دوستی به فرد دیگه‌ای میگفت کدوم دامادتو بیشتر دوست داری اونی که پول داره یا اونی که نداره و منظورش این بود که پول داشته باشی محبوب تری. یا مثلا میگفت پول داشته باشی میتونی بری چند تا زن داشته باشی و نه زن اولت با این قضیه مشکل پیدا میکنه و نه بقیه زن‌هات.

یا مثلا برای خیلی‌ها کسی که پشت مازراتی میشینه با ارزش‌تر از کسیه که پشت تیبا میشینه

همونطور که گفتم با پول مخالف نیستم ولی با اینجور حرف ها راجع به پول و افراد پولدار مخالفم.

۰۲/۰۴/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

۰۷ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۸ آقای سه نقطه

پول خوشبختی میاره بدم میاره

ولی خب پول تاثیر 90درصدی تو هر چیزی داره

پاسخ:
من شنیده بودم که میگن پول خوشبختی نمیاره ولی بی پولی بدبختی میاره اما نشنیده بودم مستقیما بگن پول خوشبختی میاره.
پول رو چیز بدی نمیدونم ولی اینکه هر چیزی بشه پول رو خوب نمیبینم.

اصلنم اینطوری نیست 

من اگه شوهر پولدار بخواد یه زن دیگه بگیره پارش می کنم همون طور که اگه شوهر فقیرم این کارو بکنه پارش می کنم

توی شدتش هم تبعیض قائل نیستم

پاسخ:
همین صاحبکار من یه همسر رسمی داره و یه همسری که رسمی نیست و خب خانم رسمیش خیلی هم قربون صدقه‌اش میره، حرف دوستم هم به همین خاطر بود ولی نمیشه به همه تعمیمش داد خیلی از خانم‌ها همسر دوم خط قرمزشونه

همسر اولیش زن دومش رو می دونه؟

قطعا دلش خونه 

ولی به خاطر اینکه مالی مستقل نیست یا به خاطر بچه هاش مونده

پاسخ:
احتمال زیاد میدم که بدونه چون ما که غریبه‌ایم میدونیم بعیده زن رسمیش ندونه
کلا اوپن هستند مثلا شوهرش جلوی زنش با زن غریبه دست میده و زنش هم میبینه و چیزی نمیگه
اونی که شان و شخصیت داشته باشه از همسر دوم ناراحت میشه این ها کلا یه مقدار دور از آدمیزادی زندگی میکنن

می گم که 

شاید به خاطر بچه هاش....

و اینکه 

شاید داره پنهانی کارای طلاق و به اجرا گذاشتن مهریه رو دنبال می کنه 

می خواد ضربه ی ناگهانی بزنه 

برای همینم چیزی نشون نمی ده 

به هر حال اون آقا هم خوشحالیش دیری نمی پاعه  :} 

پاسخ:
اگه اینجوری که شما میگید باشه خیلی خوب میشه چون هم اون خانم راحت میشه هم شاید کارفرمای من سرش به سنگ بخوره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی