نوشته هام

آخرین مطالب

انسان در جست و جوی معنا

شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۳۸ ب.ظ

چه چیزهایی زندگی یه آدم رو پوچ میکنه و چه چیزهایی به زندگی آدم معنا میده؟

۰۲/۰۴/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۶)

اخلاق هدف گرا زندگی رو پوچ می کنه و اخلاق وظیفه گرا به زندگی معنا می ده

پاسخ:
بازترش میکنید؟
این چیزی که نوشتید خیلی کلیه

درباره ی سوالی که پرسیدید نظر خودتون چیه؟

پاسخ:
نمیدونم به خاطر همین اینجا پرسیدم شاید کسی پیدا شد و سرنخی داد به ما

فک کنم از دست دادن عزیزان تاثیر بدی روی زندگی و معنای اون داشته باشه.

پاسخ:
نه این نمیتونه دلیلش باشه
۱۱ تیر ۰۲ ، ۱۸:۴۴ مشاور تحصیلی

مطلب خوبی بود

پاسخ:
اول اینکه اسم سایتت رو اشتباه وارد کردی
ثانیا بگو چیکار باید کرد مطلب خوبی بود رو چیکار کنم و کجای دلم بذارم؟

بنظرم معنای زندگی رو باید تو همین دنیا پیدا کرد.. اگر همه چیز رو به دنیای دیگه حواله بدیم، ممکنه هم دنیا رو از دست بدیم، هم بعدش خبری نباشه

پاسخ:
خب تو همین دنیا چه جوری میشه به زندگی معنا داد؟ 

نطر شخصیمو بگم: اگر آخرتی نباشه، در شخص خودم و زندگیم هیچ ارزشی نمی‌بینم. یعنی هرچقدر کیف کنم و مال بدست بیارم و لذت ببرم، آخرش یک "که چی بشه؟" بزرگی حضور داره که بی جوابه... بنطرم تنها چیزی که زندگی من رو ارزشمند می‌کنه، میزان یاری و کمکی هست که به دیگری اهدا می‌کنم؛ میزان رنجی که از زندگی دیگران بتونم کم کنم. شخصا چیز دیگه‌ای به ذهنم نمیاد.

پاسخ:
اگه آخرتی نباشه زندگی این دنیامون هم پوچ میشه به نظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی