نوشته هام

آخرین مطالب

آدم میمونه

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

من خب چون متاهل نیستم خیلی فشارهای اقتصادی رو درک نمیکنم چون اجاره خونه ندارم گوشت نباید بخرم برای خونه، شهریه مدرسه بچه نباید بدم و ... ولی همکارانم که از اوضاع اقتصادی مملکت تعریف میکنن و همچنین حقوقی که میگیرن میمونم که این ها چه جوری زندگی میکنن یعنی میگم الان این همکارم واقعا صبح به صبح چه جوری میاد سر کار؟


۰۲/۰۴/۱۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

۱۲ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۰ یاسمن گلی :)

حقیقتا اوضاع اقتصادی داغونه

پاسخ:
داغون بودن یه چیزه ولی اینکه یه عده تو این اوضاع دارن چیکار میکنن یه چیز دیگه
استرس از پا درشون نمیاره آیا؟

شرایط، شرایط سختیه.

مخصوصا برای امثال ما که با حقوق بازنشستگی،  بچه دانشجو داریم و بچه مدرسه ای و خرج و مخارج یه خانواده پنج نفره.

اگه خیر و برکت خدا نبود که قابل تحمل نبود.

بازم شکر.

الحمدلله 

پاسخ:
من شرایط شما رو درک میکنم ولی هدفم از نوشتن این پست این بود که بگم تعجب میکنم از شرایط کاریم الان همکار متاهل من که بیشترین حقوق رو تو مجموعه ما میگیره حقوقش در حد یک بازنشسته است و کار بسیار زیادی هم داره بیمه هم نیست من میمونم چه جوری داره کار میکنه اینجا
بله خدا روزی رسونه و هوای بنده هاش رو داره

یک متاهل، به لطف و عنایت خداوند، به عشق خانواده اش، سختی‌ها رو تحمل می کنه.

خداوند وجود مرد رو جوری قرار داده که در طلب رزق و روزی و معیشت اهل و عیالش باشه. و تضمین کرده که اگه امید و توکل و تلاش داشته باشه، او هم کفایتش می کنه.

ان شاءالله روزی که متأهل شدید این چیزا رو بهتر متوجه می شید :))

پاسخ:
:)
البته همه مردها اینطور نیستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی