نوشته هام

آخرین مطالب

اون روز خیلی از حرف مشاورم تعجب کردم

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

یادم میاد یه دوره ای قرار بود برم یه جایی کار کنم که حقوق کمی داشت ولی کار برای امام زمان عج بود و به نظرم کار الکی به اسم امام هم نبود مشاورم بهم پیشنهاد داد اگه گفتن کار برای امام زمان انجام بده برگرد بگو برای خودم کار میکنم دو نفر رو میذارم که برای امام کار کنن ولی مسئول اونجا گفته بود به خیلی ها که میگیم کار برای امام زمان مهم تر از هر چیزیه میگن برای خودم کار میکنم و دو نفر رو میذارم که برای امام کار کنن در حالی که خود فرد باید بیاد.

۰۲/۰۴/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۱)

نگرفتم چی شد ×_×

پاسخ:
کجاش رو متوجه نشدید؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی