نوشته هام

آخرین مطالب

تردز

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

برای اینکه ذهنم پراکنده نشه اینستاگرام و توئیتر رو از روی گوشیم پاک کردم و گاهی به سایتشون سر میزنم پنجشنبه متوجه شدم هشتگی به اسم تردز در توئیتر ترند شده شروع کردم به خوندن توئیت‌ها و با اینکه ترجیح دادم از این اپ‌ها دور باشم نمیدونم چرا یه لحظه بهم این حس دست داد که اگه نصبش نکنم از بقیه عقب افتادم، نمیدونم سایرین هم همچین حسی داشتن که همون پنحشنبه که این اپ عرضه شد تعداد کاربرانش به سی میلیون رسید؟

فعلا نمیشه قضاوتی راجع بهش کرد فقط چیزی که مشخصه کاربرانش دارن از سمت توئیتر و اینستاگرام میرن داخلش حالا شما فکر کن ترکیب فضای نخبگانی توئیتر و زرد اینستاگرام چه خروجی‌ای میده؟

۰۲/۰۴/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

۱۸ تیر ۰۲ ، ۱۲:۱۹ زندگی ‌‌‌‌

یاد اصطلاح فومو (FOMO: fear of missing out) افتادم. دقیقا همین حس از دست دادنی که مربوط به فضای مجازیه و فک میکنیم اگه نباشیم خیلی چیزایی که بقیه دارن رو ما از دست میدیم. اما معمولا بهتره بهش غلبه کرد چون زیاد غرق شدن تو این اپلیکیشنا معمولا ضررش بیشتره. من توئیتر که نداشتم اما اینستا رو پاک کردم. سعی کردم گول تردزم نخورم. درسته گاهی واقعا اطلاعات جالبی توشون هست. اما خوب در کنارش کلی اطلاعات دیگم هست و مغز واقعا سختش میشه بتونه فیلتر کنه و یا رو چیزای دیگه تمرکز کنه. کلا چقدر اطلاعات مختلفی هست که در معرضشونیم. خسته شدم :))

پاسخ:
اصلا گیریم اطلاعات جالبی توشون باشه، اطلاعات جالب به چه دردی میخوره؟
اون اطلاعاتی خوبه که مفید باشه و واقعا چه قدر از مطالبی که تو فضای مجازی منتشر میشه مفیده؟

فضای توئیتر البته نخبگانی نیست 

نخبگانی نماست 

 

پاسخ:
هیچ فضایی نیست که کاملا خوب و عالی باشه 
با فعالیت کمی که توی توئیتر داشتم فضاش رو بهتر دیدم چون هم آشنایی با فضاش سخت تره و هر کسی نمیتونه توش فعالیت کنه و خب اصولا چیزی که همه توش فعال باشن خیلی نابسامانه هم یه مقدار سخت گیرتره و همین فضاش رو بهتر از اپلیکیشنی مثل اینستاگرام کرده هم چون فضاش سیاسیه کاربراش یه لول بالاتر از اینستا هستند مثلا یه سلبریتی خیلی خوب میتونه تو اینستا جولان بده ولی توی توئیتر گول حرفاش رو کمتر میخورن
۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۰:۰۸ یاسمن گلی :)

من اصلا برام مهم نیست این نرم افزار جدیده :/ حال و حوصلش رو ندارم 

پاسخ:
کلا ورود اطلاعات زیاد و پراکنده به ذهن خوب نیست اتفاقی که با استفاده از این اپ‌ها برای آدم میوفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی