نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

پول توشه 2

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ
چند سال پیش یه فایل صوتی گوش می‌کردم که طرف میگفت خیلی‌ها بهم میگن پول دوستی و در ادامه گفت آره پول دوستم چون از وقتی پولدار شدم خیلی راحت خرج میکنم معنی حرفش رو دیشب فهمیدم وقتی میخواستم جیگر بخرم و سعی کردم به اقتصادی ترین شکل ممکن تمومش کنم و شد 150 هزار تومن
۰۲/۰۴/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۱
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

۲۱ تیر ۰۲ ، ۱۷:۰۳ زندگی ‌‌‌‌

یاد اون متنی افتادم که میگفت ما پول دوست نیستیم، ولی همه چیزایی که دوست داریم پول میخواد :/

واقعا پول خوبه

درسته خوشبختی نمیاره، اما رفاه میاره

منم خیلی پول دوستم :)))

آرزوم اینه کار پیدا کنم -_-

پاسخ:
دست آدم رو تو یه سری تصمیم گیری‌ها باز میکنه مثلا خود من دیشب خیلی تلاش کردم تا بودجمو یه جوری تنظیم کنم هم اون چیزهایی که دوست دارم بخورم هم خیلی هزینه نکنم:)
حالا اینکه صرفا تغذیه بود، تو مسائل مهم هم دست آدمو باز میکنه البته برای یه عده هم خوب نیست رفاه زده میشن
۲۱ تیر ۰۲ ، ۲۱:۲۰ یاسمن گلی :)

اصلا بدون پول نمیشه زندگی کرد

پاسخ:
نه دیگه بدون هیچ پولی
منظورم مقایسه پول زیاد و کم بود
مثلا خود من چون حقوقم زیاد نیست با ترس و لرز و کلی تفکر خرج میکنمچ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی