نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

حاجی من گیر کردم

شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

انقدر مشغله ذهنی دارم که حد نداره اگه از اینجا بیام بیرون معلوم نیست دیگه کار گیرم بیاد، همین کار فعلیم هم معلوم نیست تا کی باشه؟ حال روحی هم که خوب نیست درگیری ذهنی راجع به ازدواج هم دارم تازه اگه ازدواج کنم معلوم نیست بتونم زندگی خوبی داشته باشم کلا گیر افتادم به قول مجتبی شکوری حاجی من گیر کردم

۰۲/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی