نوشته هام

آخرین مطالب

این انصافه؟

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۳ ب.ظ

دارم 10 برابر افراد دیگه تلاش میکنم و یک صدم اون‎‌ها نتیجه میگیرم.

۰۲/۰۴/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

۲۹ تیر ۰۲ ، ۱۴:۲۰ یاسمن گلی :)

کلا زندگی انصاف نیست.

پاسخ:
آره انگار
یه عده از خیلی از نعمت‌ها بهره‌مندند و یه عده دیگه با کلی محدودیت رو به رو هستند.
یکیش خود من

شاید جای اشتباهی دارید تلاش می کنید 

پاسخ:
سلام
منظورم کارم نبود
من برای اینکه بتونم تمرکز کنم و ذهنم به هم نریزه مجبورم از موسیقی، هیجانات و ... دوری کنم تا بتونم یه مقدار تمرکز کنم اونوقت یکی دیگه رو میبینم که با زحمت خیلی کمتر داره میره جلو
طرف آهنگش رو گوش میده، خشمش رو بیرون میریزه و ... و داره زندگی میکنه اونوقت بنده باید اینهمه تلاش کنم تازه زندگیم با اون آدم کلی فاصله داره
این انصافه؟
این عدله؟
تازه دارم کلی حرف هم میشنوم از این و اون و سرزنش هم میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی