نوشته هام

آخرین مطالب

مملکت قانون داره

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ
دیجی کالا یا طاقچه یا امثالهم احساس کردند چون بخش خصوصی هستند و پول از خودشونه میتونند قوانین کشور رو زیر پا بذارند، فیلتر کردن طاقچه خیلی اقدام خوبی بود
۰۲/۰۵/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۳
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

۱۰ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۲۶ زندگی ‌‌‌‌

اصلا هم اقدام خوبی نبود

درست نیست به خاطر بی‌قانونی یه عده من کاربر آسیب ببینم

میتونستن جریمه دیگه‌ای رو در نظر بگیرن

فکر میکنم این اقدام‌ها فقط خشم رو بیشتر میکنه

من شخصا با کشور و قانونش مشکلی ندارم

اما این روزها واقعا دارم کلافه میشم دیگه

پاسخ:
میتونه نوع برخورد تغییر کنه و خود کار درست بوده که در برابر بی قانونی برخورد کردند حالا این بی قانونی هر چی که میخواد باشه
حجاب، فرار مالیاتی و ...

من که خودم بشخصه اعتقادی به طاقچه نداشتم.

و بنظر میرسه اینها همه دسیسه است.

یه قانون قاطع باید إعمال بشه.

ولی در کل، فیلتر کردنشون حقشونه.

پاسخ:
من ازش استفاده میکردم ولی از فیلتر شدنش خوشحال شدم
متاسفانه بخش خصوصی چون پول از خودشه به خودش اجازه میده قوانین مخصوص خودش رو وضع کنه مثلا همینجایی که من کار میکنم کاری به قوانین کشور ندارن چون مدیر عاملمون حجاب و غیره براش مهم نیست کارکنان خانم بدون حجاب وارد مجموعه میشن و فعالیت میکنند.

با این فرمان تا اینده‌ی نه چندان دور نصف مملکت رو باید تعطیل کنیم ! 

کاری که پاییز گذشته دشمن میخواست انجام بده رو ، خودمون داریم انجام میدیم :)) 

ماشالا به ما  ✊

پاسخ:
چیکار باید کرد؟
فرمون درست چیه؟ 
۱۵ مرداد ۰۲ ، ۰۶:۲۲ می‌نویسم از خودم

بنظرم قوانین مملکت وقتی قابل احترامه که "تمامشون" با تمام قوا پیگیری بشه. حجاب بیشتر از اینکه جنبه قانونیش مهم باشه، اقتدار عده ای رو داره زیر سوال میبره. درواقع منافعشون بخطر افتاده

 

و این خیلی بده :)

پاسخ:
میدونید بحث سر چیه؟
سر اینه که یه ارگان بیاد بگه من فلان قانون رو اجرا نمیکنم این خیلی خطرناکه برای کشور
بحث صرفا سر حجاب نیست مدیران طاقچه به نظر حقیر دارن با این حرکتشون میگن من قدرت دارم و میتونم بی قانونی کنم باید با کسانی که احساس میکنند انقدر قدرت دارند که میتونند قانون رو زیر پا بذارند محکم برخورد کرد
۱۷ مرداد ۰۲ ، ۰۶:۳۵ می‌نویسم از خودم

می دونید بحث سر چیه؟

ارگانها زیادی وجود دارند که اتفاقا بعضی شون دولتی هم هستند و در اونها قانون اجرا نمیشه و به نظر این حقیر هم با این حرکتشون میخوان بگن من قدرت دارم و ...

چرا با همه بی قانونی ها برخورد نمیشه؟

من باحجابم و خودم رو بچه مذهبی میدونم. اما انقدر بی قانونی دیدم که رعایت نکردن حجاب در برابرشون مثل زنگ در خونه مردم رو زدن و فرار کردنه :)

اولویت بندی موضوع مهمیه

پاسخ:
منظورتون بی قانونی اقتصادی مثل اختلاس و... است؟ 
۱۷ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۱ می‌نویسم از خودم

اختلاس، پارتی بازی ...

 

پاسخ:
شاید من نمیتونم خوب منظورم رو برسونم
کاری که طاقچه انجام داد رو من تو بخش‌های دولتی ندیدم ضمن اینکه اگه یه بخش دولتی هم اینکار رو بکنه یا فساد دیگه ای مثل اختلاس و پارتی بازی دیگه بدتر البته فرقش اینجاست که مثلا اگر کسی اختلاس بکنه نمیاد علنی بگه من اختلاس کردم ولی کار طاقچه یعنی من علنی بی قانونی میکنم و این خیلی بده
من منکر اولویت بندی نیستم ولی کاری که طاقچه کرد رو دست کم نگیرید ضمن اینکه یکدفعه در عرض یک هفته سه شرکت عکس کارمندانش رو بدون حجاب منتشر میکنه(دیجی کالا، طاقچه، ازکی) به نظرم این مساله برنامه ریزی شده است و اگه اقدام مهمی نبود یکدفعه سه تا شرکت نمیومدن انجام بدن.
ضمن اینکه اون برخوردی هم که باید میشد باز انجام نشد و طاقچه هم بعد یک روز رفع فیلتر شد.
۱۸ مرداد ۰۲ ، ۰۷:۲۸ می‌نویسم از خودم

کاملا موافقم که برنامه ریزی شده است

اما اقدام مهمی نیست

 

چند سال پیش از آپارتمان منزل پدریم از خونه یکی از همسایه ها دزدی شد. ما فیلم دزدها رو بردیم کلانتری. چهره هاشون مشخص بود. اما اونها هرگز پیدا نشدن

چند سال پیش وقتی مادربزگم تو یه اتاق خصوصی در یک بیمارستان خصوصی بستری بود، یک نفر با داروی خواب آور طلاهاش رو دزدید. ما هرچی پیگیری کردیم نتونستیم فیلمهای کامل لحظه دزدی رو از بیمارستان بگیریم! در مسیر این پیگیری ها، پدربزرگم کرونا گرفت و از دنیا رفت. اما دزد پیدا نشد

چند سال پش از پدرم کلاهبرداری شد! پدرم بخاطر این موضوع بیمار شد و از دنیا رفت! ما هنوز نتونستیم پول حلالی که پدرم با زحمت به دست آورده بود پس بگیریم

 

از کدوم قانون حرف میزنید؟ :)

قانونی که به نفع مردمه یا قانونی که به نفع حکومته؟

پاسخ:
این مواردی که گفتید هم نوعی بی قانونیه که باید در زمان خودش باهاش برخورد میشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی