نوشته هام

آخرین مطالب

ظاهر

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

مجید همکارم بود که ظاهر عجیبی داشت، تیپ تماما مشکی، دو تا ساق دست مشکی هم می‌پوشید، عکس روی تیشرتش هم خواننده‌هایی تو سبک متالیکا بود، روی تیشرتش هم یه سری تیغه مانند وجود داشت، ریشش هم خیلی بلند بود.

به خاطر ظاهرش دید خوبی نسبت بهش نداشتم ولی تو مدتی که پیش ما کار می‌کرد بدی ازش ندیدم تا اینکه دیروز دیدم تو یه گروهی در تلگرام اد شدم و مجید پست گذاشته که وارد این سایت بشید سهام عدالت واریز میشه براتون و به بقیه کاربران هم اجازه نداده بود چیزی به گروه اضافه کردن

شک کردم که کلاهبرداری باشه بهش پیام دادم برگشت گفت الکیه گفتم خب نفرست برای بقیه چون خودت رو خراب میکنی در جوابم گفت اصلا نمیدونم چه جوری برای بقیه رفته و بعد هم گفت 50 هزار تومن از حسابش کم شده احتمالا نوشتند برای ثبت نام باید 50 هزار تومن واریز کنی

اینا رو گفتم که بگم چه قدر ظاهر مهمه حتی با اینکه ازش بدی ای ندیدم باز بهش مشکوک شدم و شاید باز هم بشم

۰۲/۰۵/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۶)

مسلما ظاهر مهمه.

و مبین باطن هست. و البته متأسفانه یه دوره ای انقدر مواجه شدیم با ظواهر جعلی و گول زننده، که فهمیدیم اصلا نباید فقط و صرفا روی ظاهر تکیه کرد.

پاسخ:
بله مادر:) ظاهر گول زننده هم داریم مثلا همین همکارم تا حالا عملش خلاف ظاهرش بوده ولی برای خودم سوال پیش اومد که چه قدر ظاهر مهمه که با اینکه ازش بدی ندیدم باز هم بهش اعتماد نمیکنم
به نظر میاد اگه باطن خوبی داشته باشیم ولی به ظاهرمون نرسیم سایرین بهمون اعتماد نمیکنند 
شاید هم من اینجوری فکر میکنم

ایراد این چهره ای که توصیف کردید چی بود ؟ من که نکته غیر شرعی و غیر عرفی ندیدم !

پاسخ:
تیپش شبیه متالیکا بود یکی رو با این تیپ بیرون ببینید براتون عادیه؟

بنظر من هر دو باید مکمل هم باشند.

گاهی وقتا هم نمیشه دقیقاً منطبق با اونچه در باطن هستیم رفتار کنیم.

اینم هست.

البته همه ی اینها مراتب داره.

کلّاً اگه بر اساس معیارها و شاخصها پیش بریم، حساب خیلی چیزا دستمون میاد.

پاسخ:
معیارها
دقیقا همینه

من که ندیدم بگم عادیه یا نه ؛ فقط سوالم این بود : ایراد غیر شرعی و عیر عرفی داشت ؟ 

پاسخ:
گفتم شاید نتونستم خوب تصویر سازی کنم بگم تیپ متالیکا واضح تر باشه
خب طبیعتا یه نفر با تیپ متالیکا خیلی با عرف ما سازگاری نداره

حتی درباره ظاهر هم با تردید میشه حرف زد ؛ چه برسه به درون آدمها :)

پاسخ:
درون که اصلا خیلی پیچیده است

متالیکا هم خوبه ولی من گرانج رو بیشتر می پسندم

پاسخ:
خیلی هم عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی