نوشته هام

آخرین مطالب

متخصص

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ
یک تجربه فوق العاده بدی که تو زندگی داشتم این بود که به یکی از خانواده شهدا مراجعه کردم و گفتم خیلی از مشکلاتم به خاطر کمال گراییه و اون برگشت بهم گفت گناه کم کاری خودت رو گردن کمال گرایی انداختی
یعنی علاوه بر اینکه علمی نداشت یه احساس گناه هم بهم داد تازه یه جوری صحبت می کرد که انگار چون خانم هستش من بهش مراجعه کردم
در نهایت هم به تمسخرم پرداخت
یعنی با کلامش همه جور ضربه ای بهم زد و البته یه تجربه بزرگ برای من شد که نگاه نکنم فلانی خواهر شهیده، برادر شهیده، ال هستش، بل هستش برای مشکلاتم به متخصص مراجعه کنم کسی که علم داره
۰۲/۰۵/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

این فقط شما نبودید و نیستید که یک چنین مراجعاتی به غیر متخصصین امر داشتید.

ما هرچی ضربه خوردیم از همین بوده.

البته متخصص شناس نبودیم.

بیشتر دنبال عناوین و ظواهر بودیم تا حقیقت امر و بواطن امور و اصل ماجرا.

+

واقعاً برام سواله برای چه امری رفتید خدمت خانواده شهدا؟

که چکارتون کنند؟

مگه خانواده شهدا چی دارن؟

و چی باید داشته باشند؟

و ما واقعا در خانواده شهدا باید دنبال چی باشیم؟

اصلا فلسفه اش چیه؟

اصلا شهید کیه؟

و ....

 

خیلی راهها رو اشتباه رفتیم.

 

کمال گرایی که کمترین چیزیه که همه مون باااید داشته باشیم.

 

و ...

حرف زیاده

پاسخ:
آدم تو شرایط سخت ممکنه به خیلی از افراد پناه ببره
مثلا من سر مزار شهید میرفتم بعدش هم به خواهر شهید مراجعه کردم
تو شرایط سخت شما به این فکر می‌کنید فلسفه خانواده شهدا و شهید چیه؟
مثل این میمونه یه نفر بچه اش مریض شده باشه به سرعت به سمت بیمارستان راه میوفته و کلی آیت الکرسی و ... میخونه آیا تو اون شرایط میشینه به این فکر کنه که فلسفه آیت الکرسی چیه؟

متخصص اشتباهه باید بگیم متخصخص 😃🥽 

پاسخ:
:)

نه بزرگوار

مشکل ماها اینه که اول پایه و اساس رو استوار نمی کنیم تا بعد بتونیم به راحتی بهش تکیه کنیم . یا اینکه پایه و ستون رو نصفه نیمه می سازیم، قبل از تکمیل و محکم شدنش، بهش تکیه می کنیم.

آدم اول خونه رو محکم می سازه؛ بعدش در شرایط سخت و بحرانی راحت بهش پناه می بره.

 

پاسخ:
اصلا ملموس نیست برام چی میگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی