نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

هست؟

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۲۶ ب.ظ

کسی هست رمز ورود به پنل این وبلاگ رو بخواد؟

۰۲/۰۵/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

رمزتون عوض شده؟

پاسخ:
نه رمز ورود به پنل

رمز ورود به پنل خودتون؟

برای چی؟

پاسخ:
بله چون بیاد تغییرش بده و من دسترسی نداشته باشم تا بتونم تمرکزم رو بذارم رو کارم 

اگه وکالت تام برای سو استفاده های هویتی می دید  من هستم 

من قبول می کنم؛ بدید به من براتون نگهش دارم.

البته صرفاً جهت کمک به شما.

پاسخ:
ممنون میشم تغییرش بدید که دسترسی نداشته باشم و دوباره بیام

باشه.

رمزتونو بدید

۲۸ مرداد ۰۲ ، ۰۶:۱۶ می‌نویسم از خودم

پناه بر خدا 

چرا؟ :)

پاسخ:
:) 
۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۱۶ یاسمن گلی :)

شت !!!

پاسخ:
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی