نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۳۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۳۲ میلاد

پیشرفت

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

تو این پست لیست تیم ملی ژاپن رو گذاشتم. یه نکته‌ای رو میخواستم بگم جام ملت‌های قبلی لژیونرهاشون تو بوندسلیگا(یکی از 5 لیگ معتبر جهان) بازی می‌کردن و الان تو کشورهای مختلف یعنی به ظاهر باید فوتبالش افت کرده باشه اما اگه دقیق‌تر نگاه کنید میبینید که تو کشورهای دیگه هم تو تیم‌های مطرحش بازی می‌کنند و به نظرم همچنان تیم قدرتمندی دارند که سطحشون از آسیا بالاتره و همچنان بخت نخست قهرمانی تو آسیا هستند.

واقعا چه جوری انقدر پیشرفت کردند؟

۰۲/۰۶/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۱)

سلام، به نظرم با برنامه ریزی به خصوص #بلند_مدت. این برنامه ریزی هم نیازمند اینه که مسئولان اینکار هم به صورت #تخصصی برای اینکار آموزش دیده باشند و هم اینکه تمام فکر و ذکرشون پیاده کردن برنامه هاشون باشه نه اینکه از اینکار برای نفع خودشون استفاده کنند. لازمه این دو هم این است که از لحاظ #مادی تامین و از لحاظ #قانونی سختگیر باشن تا از فساد #پیشگیری کنن ، از لحاظ #آموزشی قدرتمند باشن تا از کودکی علم و دانش لازم رو بهشون منتقل کنند و #امید و روحیه ملی قوی داشته باشند که از تمام توانشون برای سربلندی کشورشون مایه بزارن.


خیلی موارد دیگه هم که گفتنشون تموم شدنی نیست.

پاسخ:
درباره برنامه ریزی بلند مدت تو فضای مجازی دیدم که هدفشون اینه سال 2050 قهرمان جهان بشن و واقعا هم درونشون میبینم این توانایی رو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی