نوشته هام

آخرین مطالب

ثروت بدون علم

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ

ما یه جور پول درآوردن علمی داریم که مثلا طرف میره حقوق میخونه یا میره آموزشگاه یه دوره ای میبینه و با استفاده از علمش پول در میاره یه جور پول درآوردن هم هست که هر کسی میتونه انجام بده مثلا دست فروشی.

به نظرتون پول دراوردن به شکلی که علمی نباشه حتی اگه به ثروت زیاد برسه بازم ارزشمنده؟

۰۲/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۱
اقای ‌ میم

نظرات  (۶)

از لحاظ ارزشمندی که هر دو ارزشمندند.

منتها از راه علم پول در آوردن لذت بخش تره و کارآمدتر.

پاسخ:
کاری که هر کسی بتونه انجام بده ارزشمنده؟
موافقم که از راه علم پول درآوردن لذت بخش تره.
علم و آگاهی رو خیلی میپسندم شخصا

البته که خواسته یا ناخواسته، مستقیم یا غیر مستقیم به علم احتیاج پیدا میکنی 

اما در فرض سوالی که پرسیدی؛ چرا ارزشمند نباشه ؟ چیزی که ما امروز بهش میگیم علم، اعتبارش به همینه که برای ما دستاورد بیاره وگرنه به خودی‌خود ارزش محسوب نمیشه. حالا اگر شما بدون علم به اون دستاورد برسی ، از ارزش دستاورد میکاهه ؟ من اینطور فکر نمیکنم

+ موندم چطوری این سوال به ذهنت رسید !!😅 

پاسخ:
بله یه بخشی تو مسیر کسب درآمد به علم نیازه ولی خب سطح داره دیگه. یکی سطح علمش برای کسب درامد پنجه یکی ده
با نظر پروانه خانم موافقم که کسب درآمد با علم لذت بخش تره
+مدیر عاملمون باعث شد این سوال واسم پیش بیاد
ادم ثروتمندیه ولی خیلی علمی نداره
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۵۵ زندگی ‌‌‌‌

من که شخصا معتقدم فقط پووووول مهمه =)))

علمم میشه خودت یاد بگیری با مطالعه!

پاسخ:
رشتتون چیه؟
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۲۳ زندگی ‌‌‌‌

روان‌شناسی :/

پاسخ:
اگه بهتون دو تا کار پیشنهاد بدن یکی به عنوان آبدارچی با حقوق ماهی سی تومن و دیگری کار به عنوان مشاور با حقوق ماهی 10 تومن کدوم رو انتخاب میکنید؟
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۴۶ زندگی ‌‌‌‌

اگر کلا درس نخونده بودم، آبدارچی

اما الان که این همه درس خوندم، همون مشاور

بالاخره واسش وقت گذاشتم و هزینه کردم

اما شاید بازم همون آبدارچی!

من خیلی پول دوست دارم :))

شاید واسه اینکه هنوز کار نکردم 

و اگه روزی کار کنم معنای کارم واسم مهم تر از پولش باشه

الان جز پول هیچیو نمیبینم -_-

 

پاسخ:
اگه نظرتون رو آبدارچیه پس میشه ازتون پذیرفت که پول براتون ارزشمند تر از علمه

اینو بگم که معتقدم اینجوری نیست که هر کس پولدار بود ارزشمند هم هست چه بسیار آدم های پولداری که زندگی پوچی دارند.

 

برای اولین بار کامنت گذاشتن برای خودم رو تجربه کردم:)

پاسخ:
به به آقا مسعود
ان شاء الله بازم شما رو تو کامنت ها ببینیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی