نوشته هام

آخرین مطالب

به کجا داره میره؟

دوشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

شنبه یکی از همکارانم اومد سر کار و من حس کردم خماره با شوخی بهش گفتم چیزی زدی؟

برگشت گفت نه خواستم خالکوبی کنم برای اینکه دردش رو حس نکنم متادون خوردم.

امروز هم اومد سر کار یه قهوه دستش بود، به یکی از همکارهام گفت میدونی این چیه؟ من سریع به جای همکارم گفتم سوبل اسپرسو؟ (شنبه یه قهوه دستش بود و بهم گفته بود این سوبل اسپرسوئه، سه شات اسپرسو)

گفت نه این چهار شات اسپرسوئه، همه بهش گفتیم نخور

حتی کافی من بهش گفته بود به جای این تریاک مصرف کن

یه استرسی گرفتم امروز

۰۲/۰۷/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی