نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

متوجه هستی آقای رئیس جمهور؟

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ
یکی از مطالبات من از اقای رئیسی همین مساله حجاب هستش
ایشون گفتند خانواده شهدا از من خواستند که به مساله حجاب رسیدگی کنم و بدانید که بساط این بدحجابی ها جمع خواهد شد( نقل به مضمون)
سوالم اینه پس چرا هیچ کاری نمیکنید؟
۰۲/۰۷/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۸)

مثلا چی کار کنه ؟

پاسخ:
به هر حال وقتی ادعا میکنه که بساط بدحجابی رو جمع میکنه حتما اقداماتی رو در نظر گرفته ولی در عمل فعلا احساس می‌کنیم تو تگزاس زندگی میکنیم

شما خودت چرا کاری نمیکنی ؟

پاسخ:
من ادعایی نکردم ولی آقای رئیسی اعلام کردند که بساطش جمع میشه ولی هیچ اتفاقی نیفتاده
ضمن اینکه قبول دارم که انفعال مذهبی ها هم ممکنه به این شرایط دامن زده باشه
کلا وضعیت حجاب پیچیده شده 

خب شما که از این شرایط نا راضی هستید ینی ادعا دارید دیگه 

پاسخ:
من اگه از شرایطی ناراضی باشم ادعا دارم میتونم اون شرایط رو تغییر بدم؟ 

ناراضی بودن از شرایطی، متضمن این پیام هست که شما تمایل به تغییر وضعیت دارید . ادعای توانستن هم اگر ندارید اما باید راهی برای توانستن پیدا کنید 

پاسخ:
اوضاع حجاب خیلی پیچیده شده جوری که حس میکنم کار از دست مردم عادی خارج شده، در حال حاضر نیروی انتظامی که قدرت بیشتری نسبت به سایر اقشار مردم داره، گشت ارشاد رو مستقر کرده اما جرات تذکر دادن ندارن وای به حال مردم عادی تو این شرایط دولت اومده ادعایی کرده و در انجامش ناتوان هست

دولت اگر بخواد هم نمیتونه کاری بکنه ...

پاسخ:
خب اگه نمیتونه پس نباید ادعا کنه که بساطش جمع خواهد شد
نباید امید واهی بده

روی دیگر این کلام شما هم هستید ؛ اگر نمیخواید برای تغییر کاری بکنید ، ناراضی هم نباید باشید

پاسخ:
آیا من وعده‌ای دادم؟
آیا برای شما تفاوتی بین کسی که وعده میده با کسی که از شرایط موجود ناراضیه وجود نداره؟
آیا اگر مسئولی وعده‌ای داد ما بگیم خب خودمون که کاری نکردیم پس مطالبه نکنیم؟
آیا همه چیز دست مردمه و دولت تاثیری در شرایط موجود نداره؟
اگر همه چیز دست ما مردم بود چرا به رئیسی رای دادیم به همون همتی رای میدادیم و خودمون می افتادیم دنبال اصلاح حجاب و فرهنگ و اقتصاد و ...
ضمن اینکه به کلمه وعده دقت نمیکنید، اگر من بیام تو محیط کارم به همکار مذهبی خودم(مثاله اینجا همکار مذهبی ندارم) وعده بدم که بساط بی حجابی رو تو مجموعه کاری جمع میکنم و این کار رو نکنم آیا درسته در مقابل مطالبه اون بگم خودت چرا کاری نمیکنی؟

بین کسی که وعده میده و عمل نمیکنه ، و کسی که ناراضیه اما اقدام نمیکنه فرقی نیست از نظر من . 

امثال همتی پشت شون به جامعه فعالی گرمه که برای اشاعه بی حجابی هزینه میدن ‌و کار میکنند . همتی هم در مقام دولت کار نیمه تمام اونها رو تموم میکنه .

رئیسی از نظر من در حوزه حجاب ، اولا پشت‌گرمی اجتماعی نداره ، دوما ایده معقولانه‌ای نداره . دلایلش هم متعدده ...

پاسخ:
نمیدونم شاید حق با شماست

میدونم خسته شدی از کل‌کل با من :)))

خسته نباشی :)

پاسخ:
احساس کردم بحث داره تکراری میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی