نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

تعهد

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیروز سه قسمتی که از زخم کاری ندیده بودم رو دیدم.

یه سکانسی هست که مهدویان هم حضور داره به نظرم سکانس خوبی از آب در اومد البته نه به خاطر بازی مهدویان.

به این خاطر که سیما با اینکه برای رسیدن به اهدافش با شفاعت ازدواج کرده بود ولی وقتی عشق سابقش گفت الان من پول دارم و میتونم تو رو به هدفت برسونم پیشنهادش رو قبول نکرد و گفت من متاهلم و وقتی مهدویان بهش گفت هم من و هم تو میدونیم که تو هیچ حسی بهش نداری در جواب گفت باز هم شوهرمه.

۰۲/۰۷/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی