نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

ببین چه میکنه این ضمیر ناخودآگاه

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ

دیشب خواب میدیدم یه پلیس برگشت بهم گفت باید دستگیرت کنم چون مواد همراهت بوده منم گفتم مواد ندارم در جوابم پول هام رو نشونم داد که تو بدنه کاغذش مواد داشته منم بهش گفتم من این پول ها رو از بازی مافیا درآوردم و از چیزی خبر ندارم.

راستش این خوابی که دیدم یه مجموعه آشفته از چیزهایی بود که تو این مدت تجربه اش کردم، بازی مافیا، این روزها تو مترو مامور زیاد میبینم، حتی پولی که مامور نشونم داد همون اسکناس هایی بود که تو کیفم هست.

۰۲/۰۸/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی