نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

فعلا تقیه کردیم

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

اینجا همکارانم عقاید مخالف من رو دارن و گاهی اوقات دوست دارم جوابشون رو بدم ولی سعی کردم تقیه کنم به دلایل زیر :

1. اینجا تمام همکارانم مخالف من هستند و نمیشه با همشون در افتاد

2. اهل بحث درست و منطقی نیستند 

3. به دنبال این هستم تمرکزم رو کار باشه

اما گاهی هم حس میکنم با سکوتم یا همراهی کوچک در حد شما درست میگید و ... باعث میشه وقیح تر بشن.

۰۲/۰۸/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

ما پیر شدیم ولی شما از این کار نیومدید بیرون ای بابا

پاسخ:
در حالی که شما میگید بیام بیرون خیلی ها هم مخالف نظر شما هستند و میگن تا کار بهتری پیدا نکردی اونجا بمون
۲۷ آبان ۰۲ ، ۱۸:۱۰ حاج‌ خانوم

بله بزرگوارسکوت و بدتر از اون همراهی، باعث وقیح تر شدن میشه...

شک نکنید

الحمدلله روم زیاد بود و در این موارد حتی اگر بحث نمی‌کردم، تایید هم نمی‌کردم، مخالفت هم می‌کردم. البته حقیر با چادرم، کلا معلومه که مخالفم دیگه😅

جالب‌تر دوستم بود که تو کلاس زبان باهاش آشنا شدم.

مسخره می‌کرد و رد می‌شد... یعنی اعجوبه‌ای بود تو تیکه و دست‌انداختن 

 

پاسخ:
بستگی به شرایطی که درونش قرار داریم داره
1. اینجا منطقی ندارند که باهاشون بحث کنم، وقتی شما ببینی یه نفر داره شوت میزنه میگی ولش کن بابا چرا باهاش بحث کنم.
2. اصلا آدم های سالمی نیستند و مورد دارند مثلا یکی از همکارانم معافیت کارت قرمز داره، اینجا هم زیر زمینه، یعنی اصلا کسی متوجه نمیشه داخل اونجا چه اتفاقی میوفته خیلی راحت میتونن هر بلایی خواستند سر طرف بیارن تنها کسانی که پیگیرم میشن پدر و مادرم هستند که خب میتونند بگند اصلا سر کار نیومده امروز، اینکه میگم خطرناک یعنی واقعا خطرناکند، مثلا همین همکارم که کارت قرمز داره، زندان هم بوده، من فکر این چیزها هستم که باهاشون بحث نمیکنم، ضمن اینکه بحث کردن با آدم احمق نه تنها هیچ فایده ای نداره بلکه کلی انرژی از آدم میگیره بدون هیچ نتیجه ای
3. من اینجا تکم و هم سو ترین افراد باهام دو تا کارگر افغانی هستند که تازه اون ها هم حالت ممتنع دارند نه اینکه در کنار من باشند به همین دلیل هر بحثی بکنم میخوان یه جوابی بدن با این حال گاهی اوقات جوابشون رو میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی