نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

نباید عادی باشه

جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دیروز منشیمون اومده بود سفره رو جمع کنه برگشت گفت ما زودتر میریم چون مدیر عامل مهمون داره. 

من اومدم خداحافظی کنم دیدم یه دختری تو اتاق مدیر عاملمون هستش حالم بد شد و اومدم بیرون

از اونور یه بنده خدایی دم محل کارم هست، شروع کرد باهام صحبت کنه بهش گفتم ببین من این دختره رو دیدم حالم بده اونم برگشت گفت همیشه دختر میاره بعد هم شروع کرد بگه به تو چه و... 

چه قدر این مسائل عادی شده

۰۲/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

۲۴ آذر ۰۲ ، ۲۳:۱۰ آقا عرفان

با این وضعیت که پیش میریم بازم جای شکر داره که میگن این مسائل عادی "شده"

میترسم از روزی که بگن اینطوری عادی "هست" شما مشکل داری

پاسخ:
یه جوری باهام برخورد کرد که یعنی تو دوست داشتی جاش بودی الان به خاطر همین حالت بده
۲۴ آذر ۰۲ ، ۲۳:۲۴ هیپنو تیک

دقیقا

پاسخ:
تازه به من می‌گفت تو دوست داشتی جاش بودی الکی میگی حالت به هم میخوره 
۲۵ آذر ۰۲ ، ۰۰:۲۱ هیپنو تیک

چیححححح

واییییی

نههههههه

 حتی تو دلتون هم شده نسبت به رفتار هاشون بیزار باشید و اعتراض کنید

پاسخ:
بیزاری چیه میخوام بالا بیارم🤮🤮🤮🤮

عادت میکنی ؛ ینی ناچاری که عادت کنی . فشار اجتماعی نمیذاره عادت نکنی :)

 

پاسخ:
امیدوارم عادت نکنم

یعنی دختره برای غیر از مسئله کاری اونجا بود؟

همین که دیدی یه خانم اونجا فهمیدی به خاطر حرام اونجاست؟

پاسخ:
چی بگم والا 
۲۷ آذر ۰۲ ، ۱۰:۳۵ خانم الفــ

این روزها زیاد این ابیات توی ذهنم میاد؛

نهان گشت کردار فرزانگان

پراگنده شد کام دیوانگان

هنر خوار شد جادویی ارجمند

نهان راستی آشکارا گزند...

پاسخ:
محیط کاری من اینجوریه و الا هنوزم فرزانگان هستند و ارزش‌های اخلاقی زنده است.

آره دیگه پسر و باجناق نیاورده که بدون اشکال باشه

نه به استانداردای دوگانه!

پاسخ:
این پست کاملا شخصیه من دوست ندارم تو محیطی کار کنم که توش روابط خارج از شرع اتفاق میفته ولی شما دوست داری همه چیز رو سیاسی ببینی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی