نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

حسرت

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲، ۰۲:۵۶ ق.ظ

من یکی از حسرت های زندگیم دانشگاه خوب درس خوندنه البته امکانش هست که از این حسرت عبور کرد

۰۲/۱۰/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۵)

و منی که تا الان بیدارم و حتی نصف بودجه رو هم نخوندم....

 

در مورد پستتون مطمئنید ؟ 

نمی خواید حرفتون رو پس بگیرید ؟ :}

پاسخ:

نه اصلا

همیشه آدم هایی که دانشگاه خوب درس خوندن برام جایگاه ویژه ای دارند

من هم :)) 

چی میخوای بخونی ؟

پاسخ:
دانشگاهش خوب باشه رشته اش مهم نیست :))) 
۲۵ دی ۰۲ ، ۲۲:۲۸ خانم الفــ

خیلی موافقم و امیدوارم از هدفتون پاپس نکشید.

پاسخ:
با اینکه دانشگاه خوب درس خوندن هدف باشه موافقید؟ 
۲۶ دی ۰۲ ، ۰۹:۵۵ خانم الفــ

هر هدفی میتونه ابتدای مسیر جدید و اهداف جدیدی باشه

پاسخ:
بله همینطوره 

خب

چرا این کارو نمیکنید؟

من برام مهم بود مقاطع تحصیلی ام رو دانشگاه تهران بگذرونم

به سختی براش تلاش کردم و حتی یه سال از خیلی‌ها (که به نظرم توانمندی‌شون خیلی ازم کمتر بود) عقب موندم و حس بدش رو تحمل کردم تا سال بعد ارشد دانشگاه تهران و یه رشته‌ای غیر از رشته لیسانسم قبول شم

خیلی از کاری که کردم خوشحالم و به نظرم واقعا ارزشش رو داشت

به خاطر حس خوب خودم

پاسخ:
فعلا ذهنم خیلی درگیره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی