نوشته هام

آخرین مطالب

اخلاق دوست داشتنی

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

ما تو دانشگاهمون اغلب دانشجوها به درس توجهی نمیکردند و این استاد رو خسته میکرد اما یه استاد داشتیم که زمان درس دادن رو به تخته وایمیستاد و خیلی برنمیگشت دانشجوها رو نگاه کنه و به درس دادنش ادامه میداد، این اخلاقش رو دوست داشتم، اینکه بدون توجه به جو و محیط کار خودتو ادامه بدی

۰۳/۰۱/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

قبول دارم 👍

پاسخ:
دقت کردید جدیدا کامنتاتون شده قبول دارم و موافقم و ...

سلام بزرگوار. وبلاگ بسیار جذاب و دلنشینی ساختید.

من همیشه وبلاگ زیبای شما رو دنبال میکنم. سپاس بابت مطالب زیباتون

خسته نباشید

 

پاسخ:
سلام
لطف دارید

شاید چون جدیدا خیلی حق می گید 🗿🕷

پاسخ:
:))))

این خیلی خوبه که واقعاً آدم بتونه خود خودش باشه.

تحت تأثیر کسی یا محیطی قرار نگیره.

اعتماد به نفس و ایمان قوی می خواد، به کارت، رفتارت، فکرت.

البته مثبت این امر، قابل تحسینه.

منفی اون، آزار دهنده است 

پاسخ:
به نظرم میاد به درسی که میداد علاقه داشت و بدون توجه به عدم بازخورد از سوی دانشجو کارش رو ادامه میداد.

مقید بوده به انجام وظیفه.

و این خیلی خوبه.

حقی که به گردنش بوده ادا می کرده.

درس خوبی بود.

پاسخ:
راستش بقیه اساتید هم متعهد بودند اما چون به این بازخورد اهمیت میدادند از یه جایی به بعد خسته میشدند ولی این استادمون اینجوری نبود

اشاره خوبی کردید.

اهمیت دادن به بازخورد دیگران.

ولی آیا واقعاً این نباید مهم باشه؟

در همه ی موارد و زمینه ها؟

 

من خودم خیلی درگیرش بودم و هستم.

یه جاهایی حس می کنم اگر نباشه، دلسرد کننده است.

و چطور میشه به مرحله ای رسید که واقعاً این بازخوردها مهم نباشه برامون؟

 

البته یچیزی هم هست و اون اینکه: 

گاهی افراد توقع در اونها به وجود میاد. توقع توجه یا جبران یا تحسین یا...

این خوب نیست.

ولی انتظار دریافت یک بازخورد خوب و مناسب در جهت تثبیت افراد، آیا این هم نباید باشه؟

پاسخ:
تو حالت کلی به نظرم باید مهم باشه استادی که تدریس میکنه اگر هیچ دانشجویی گوش نده به درسش داره برای کی تدریس میکنه پس؟
اما تو محیط دانشگاه ما این کار استاد به چشم میومد یا حداقل به چشم من اومد.

اما درباره سوالی که پرسیدید چه طور میشه به مرحله ای رسید که برامون مهم نباشه
به نظرم علاقه میتونه ما رو به جایی برسونه که برامون مهم نباشه یا این مهم نبودن رو تعدیل کنه

موافقم.

عشق و علاقه اکسیری هست که نایابه.

و اگر باشه، همه چی رو آسون و گذرا می کنه.

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی